Vakantie
Re: Vakantie
Het scheelt dat de fiets geen benzine nodig heeft 

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- zusterelly
Oh jullie gaan met de fiets.... Dan heb ik de postings niet goed gelezen. Nou ik wens je een hele fijne vakantie.Lapressa schreef:Het scheelt dat de fiets geen benzine nodig heeft
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Eerst met de trein naar Luxemburg stad en daarna fietsen. En terug pakken wij ook weer de trein
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- Wilma van den Berg
Dat klinkt heel goed! Een fijne vakantie gewenst hoor...Lapressa schreef:Eerst met de trein naar Luxemburg stad en daarna fietsen. En terug pakken wij ook weer de trein
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Volgens mij mag je wel een sportieve fietser zijn, want volgens is het daar niet echt vlakjes of heb ik dat misLapressa schreef:Eerst met de trein naar Luxemburg stad en daarna fietsen. En terug pakken wij ook weer de trein

wat is een sportieve fietser??
inderdaad. Wat is sportief.
Vorig jaar in Rwanda wezen fietsen, heb je enig idee hoe het daar is? Het is de land van 1000 heuvelen en we fietsten op een gegeven moment door een wolk heen. Misschien dat je zo een beetje idee krijgt:

Als je langs de Moezel zelf blijft fietsen dan valt het met hoogte verschil volgens de kaart nog wel mee. In ieder geval staan mijn tassen klaar. Morgen vroeg werken, dan nog gauw jeugdherbergpassen halen, naar huis inladen en dan naar mijn vriend vertrekken!!!
Vorig jaar in Rwanda wezen fietsen, heb je enig idee hoe het daar is? Het is de land van 1000 heuvelen en we fietsten op een gegeven moment door een wolk heen. Misschien dat je zo een beetje idee krijgt:

Als je langs de Moezel zelf blijft fietsen dan valt het met hoogte verschil volgens de kaart nog wel mee. In ieder geval staan mijn tassen klaar. Morgen vroeg werken, dan nog gauw jeugdherbergpassen halen, naar huis inladen en dan naar mijn vriend vertrekken!!!
- gewoonjacolien
Uiteraard! Waar zou je beter naar toe kunnen gaan?gewoonjacolien schreef:Zeeland

Duitsland bijvoorbeeld, naar de Eifeljan03 schreef:Uiteraard! Waar zou je beter naar toe kunnen gaan?gewoonjacolien schreef:Zeeland
![]()

Ik groet jullie allen!!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zo, alles is klaar. De route is vandaag nog wat aangepast, maar het gaat vast allemaal goedkomen.
Morgenochtend vertrekken we om 10 uur!!
Allen de groeten en tot over 2 weken!
ps. Lassie, veel plezier en succes met passen

- MarthaMartha
Heerlijk Lapressa, geniet ervan!Lapressa schreef:Zo, alles is klaar. De route is vandaag nog wat aangepast, maar het gaat vast allemaal goedkomen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zo,
we zijn weer thuis....
de vakantie afgesloten in het pannekoekhuis!!!!!
we zijn weer thuis....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!henriët schreef:Zo,
we zijn weer thuis....
Heerlijk, je bent er weer!
nu echt!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Die kinders hebben vast gesmuld! Een feestpannenkoek zekerhenriët schreef:Zo,
we zijn weer thuis....