Ze zijn alweer opIchtus schreef:Leuk! Geniet van je dagen daar!!Hendrikus schreef:Daar zit ik nu - en ik groet jullie vanuit een internetcaf'ejvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!

Maar 't was de moeite waard!

Ze zijn alweer opIchtus schreef:Leuk! Geniet van je dagen daar!!Hendrikus schreef:Daar zit ik nu - en ik groet jullie vanuit een internetcaf'ejvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!
Alweer op? nu al terug?Hendrikus schreef:Ze zijn alweer opIchtus schreef:Leuk! Geniet van je dagen daar!!Hendrikus schreef: Daar zit ik nu - en ik groet jullie vanuit een internetcaf'e![]()
Maar 't was de moeite waard!
Heerlijk! Waarheen?Lapressa schreef:Ik ga zaterdag op vakantie
Hi ja.... maar na een vakantie weer aan het werk is ook weer goed hoor....Lapressa schreef:Luxemburg en Duitsland
Heb er echt reuze zin in. Toch ook wel best leuk dat iedereen weer aan het werk gaat en jij kan dan gaan
Lapressa schreef:Luxemburg en Duitsland
Heb er echt reuze zin in. Toch ook wel best leuk dat iedereen weer aan het werk gaat en jij kan dan gaan
tip: Echternach, ligt Willibrord begraven en is een leuk stadje. Vianden ook. Esch-sur-Süre is echt heel mooi, zeker om te fietsen.Lapressa schreef:Luxemburg en Duitsland
Trier is prachtig: Porta Nigra, Dom, Basilica.Lapressa schreef:Daarom willen we ook het weekend in Echternach doorbrengen.
Verder willen we stoppen in Trier en verder eigenlijk nog niet echt iets vastgezet. Langs de Moezel zijn zoveel leuke plaatsjes en mooie bezienswaardigheden dat we dan wel kijken hoever we wanneer komen. In iederr geval een week in Löf een hotelletje. Van daar uit gaan we Koblenz bezoeken en verder zien wat de omgeving brengt.
Langs de moezel is Traben-Trarbach en Bernkastel-Kues erg mooi!Lapressa schreef:Daarom willen we ook het weekend in Echternach doorbrengen.
Verder willen we stoppen in Trier en verder eigenlijk nog niet echt iets vastgezet. Langs de Moezel zijn zoveel leuke plaatsjes en mooie bezienswaardigheden dat we dan wel kijken hoever we wanneer komen. In iederr geval een week in Löf een hotelletje. Van daar uit gaan we Koblenz bezoeken en verder zien wat de omgeving brengt.
De tassen staan bijna helemaal klaar.
Aangezien ik morgen en vrijdag nog moet werken en dan gelijk door ga naar mijn vriend.
Wij zijn net 2 weken terug van vakantie en we zijn ook in Trier geweest. Echt de moeite waard! Echternach viel ons wat tegen.refo schreef:Trier is prachtig: Porta Nigra, Dom, Basilica.Lapressa schreef:Daarom willen we ook het weekend in Echternach doorbrengen.
In Koblenz heb je eigenlijk niets. Vrijwel de hele stad is van na 1945. Viel ons tegen.