Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
- oesterschelpje
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
CHIPS.......................................!
Lekker. Ik heb ook pangasiusfilet gemaakt, gebakken in limoenolie en "afgelakt: met wat olijfolie met tzatziki-kruiden en kort geroerbakte tomaat erbij .... met gebakken krieltjes en spinazie.helma schreef:klinkt goed Jo!!
wij aten:
gekookte aardappels
zoete worteltjes
asperges (voor de liefhebbers)
gebakken pangiusfilet
jus met gebakken champignons
als toetje:
Griekse yoghurt met daarop walnoten en honing
erg lekker allemaal.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hebben jullie ervaring met een elektrische partypan?
Wat kan je er zoal in bereiden? evt recepten...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Volgens mij werkt het net als een electrisch fornuis, dus kan je er alle eenpansgerechten in maken die je normaal ook kan maken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
War voor 1 heb je?Orchidee schreef:Hebben jullie ervaring met een elektrische partypan?
http://www.marskramer.nl/uit-de-folder/ ... itdefolderLassie schreef:War voor 1 heb je?Orchidee schreef:Hebben jullie ervaring met een elektrische partypan?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Allemaal:

bami
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
gegratinerde witlof uit de oven. Met aardappelpuree met een bite (lees: klontjes).henriët schreef:bami
- MarthaMartha
aardappels, brocolli, varkenshaasje met champignons en saus.
Tiramisu toe.
Tiramisu toe.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:aardappels, brocolli, varkenshaasje met champignons en saus.
Tiramisu toe.
Ik heb gisteren gewokt, mijn man heeft scrampi's in kreeftensaus gegeten en mijn broer zeebaars. Heerlijk vonden we het allemaal.
Toetje van mij was tiramisu (gedeeld met manlief) toetje van man (op mijn aanraden) walnotenijs met nog wat (gedeeld met vrouwlief)
en broer dronk koffie. (Leuke gewoonte in België is als je koffie besteld je ook in een apart cupje slagroom krijgt.)

Vandaag hebben we het bij de friet gelaten met trio + een mexicaan
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wat zijn dat, scampi's die kramp hebben?albion schreef:mijn man heeft scrampi's in kreeftensaus
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:wat zijn dat, scampi's die kramp hebben?albion schreef:mijn man heeft scrampi's in kreeftensaus

We wisten niet wie er nu zouden komen eten.
Dus gewoon een tartaartje, patat en een blik bonen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ach ja, je had dan nog iets te etenLourens schreef:We wisten niet wie er nu zouden komen eten.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....