Column – De kredietcrisis
Re: Column – De kredietcrisis
Neem even de tijd om onderstaande uitzending van VPRO te kijken. Het is een uitzending uit 2005 waarin de dingen van onze dag voorzien zijn.
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht ... /24877874/
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Aegon en Ing allebei 15 percent in de min.
Miljardeninjecties zijn dus niet meer geloofwaardig.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
De beurs omhoog, omdat de FED de rente zou gaan verlagen. Op zichzelf wel slim. De FED kan nu niet terug.
Ik hoorde zojuist dat de heren politici de winst die Bos denkt te maken op zijn kapitaalinjecties (5 en 1,5 miljard) al aan het verdelen zijn.Gian schreef:Aegon en Ing allebei 15 percent in de min.
Wat een dwaasheid........
Bos zoekt nog deskundigen. Ik ga jvdg maar opgeven, denk ik.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ach, niemand weet waarom de beurs omhoog gaat. Maar een analist MOET er iets over zeggen. Renteverlaging hebben de beurs nog nooit geholpen. Alleen de aankondigingen, die wel.Kaw schreef:De beurs omhoog, omdat de FED de rente zou gaan verlagen. Op zichzelf wel slim. De FED kan nu niet terug.
--------------
Mooi, mooi, er zijn dus tenminste twee verstandige hollanders.refo schreef:Bos zoekt nog deskundigen. Ik ga jvdg maar opgeven, denk ik.
Refo en ik.

Inderdaad zeer opmerkelijk en dwaas. Het zegt des te meer dat er zo weinig mensen doorhebben wat er aan de hand is.jvdg schreef:Ik hoorde zojuist dat de heren politici de winst die Bos denkt te maken op zijn kapitaalinjecties (5 en 1,5 miljard) al aan het verdelen zijn.Gian schreef:Aegon en Ing allebei 15 percent in de min.
Wat een dwaasheid........
Ik heb net deze uitzending zitten bekijken.Gian schreef:Neem even de tijd om onderstaande uitzending van VPRO te kijken. Het is een uitzending uit 2005 waarin de dingen van onze dag voorzien zijn.
Je zou echt geloven dat ze voorkennis hadden. Sommige dingen gebeuren te letterlijk
Echt bizar
(en een aanrader overigens)
Ik bekijk nu de documentaire. Echt letterlijk is het natuurlijk niet. De dollar is in feite niet gevallen, terwijl dit een kernpunt is in de docu. Wel opvallend vind ik de reactie van MorganStanley. Zagen ze het wel aankomen?
De dollar is idd nog niet gevallen.
Het is ook niet zeker dat dit in 1 dag gebeurt. Ook is het niet zeker dat over de hele wereld onlusten uitbreken.
Maar de kans dat het gebeurt is aanwezig, en wordt met de dag groter.
Het gaat er niet om of de dollar valt, maar wanneer de dollar valt.
Ik ben benieuwd wat ze 15 nov. gaan uitvogelen.
Het is ook niet zeker dat dit in 1 dag gebeurt. Ook is het niet zeker dat over de hele wereld onlusten uitbreken.
Maar de kans dat het gebeurt is aanwezig, en wordt met de dag groter.
Het gaat er niet om of de dollar valt, maar wanneer de dollar valt.
Ik ben benieuwd wat ze 15 nov. gaan uitvogelen.
Wat staat er op de agenda dan?Gian schreef: Ik ben benieuwd wat ze 15 nov. gaan uitvogelen.
Dan wordt er een G20 georganiseerd vanwege de wereldwijde crisis.
Dan ben ik met jou nieuwsgierig naar wat ze gaan bedenken en of er concensus is in de aanpak van de crisis.Gian schreef:Dan wordt er een G20 georganiseerd vanwege de wereldwijde crisis.
Is NL ook een G20 lid?
Zonder de heer W. Bos wordt het anders heel moeilijk.
Volgens mij wel.
Nederland is geloof ik de 16e economie in de wereld.
Nederland is geloof ik de 16e economie in de wereld.