En wat is DUO als ik vragen mag?Ichtus schreef:Het is echt steeds gezeur. Ik word er lammetakkerig van. Iedere keer kan je er wéér achteraan...hmprff schreef:ik vraag me af of ze wel is iets snappen...Ichtus schreef:Brief van DUO![]()
Ze snappen er weer eens niks van![]()
bij ons is het altijd gezeur... ze vergeten twee kinderen enzo...
...terwijl 6 kinderen nog niet eens veel is in refoland, dus anderen moeten hier nog meer rompslomp van hebben.
en als er 2 kinderen niet worden meegerekend, krijg ik opeens 80 euro per maand minder stufi...
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nieuwe naam voor de IBG. Het is kwaad kersen eten met die gasten.albion schreef:En wat is DUO als ik vragen mag?Ichtus schreef:Het is echt steeds gezeur. Ik word er lammetakkerig van. Iedere keer kan je er wéér achteraan...hmprff schreef:ik vraag me af of ze wel is iets snappen...Ichtus schreef:Brief van DUO![]()
Ze snappen er weer eens niks van![]()
bij ons is het altijd gezeur... ze vergeten twee kinderen enzo...
...terwijl 6 kinderen nog niet eens veel is in refoland, dus anderen moeten hier nog meer rompslomp van hebben.
en als er 2 kinderen niet worden meegerekend, krijg ik opeens 80 euro per maand minder stufi...
Eigenlijk alle grote organisaties zijn log en moeilijk.
Bij het UWV zijn ze eens ons complete dossier kwijtgeraakt !
Konden we helemaal van voren af aan beginnen, want echt, zoeken doen ze niet hoor.
Wat blijkt maanden later, het lag op de verkeerde afdeling
Wij hebben ordners vol correspondentie met van alles en nog wat.
Wel eens te maken gehad met een PGB ?
Die mensen weten ook precies wat ik bedoel.
pfffft
Bij het UWV zijn ze eens ons complete dossier kwijtgeraakt !
Konden we helemaal van voren af aan beginnen, want echt, zoeken doen ze niet hoor.
Wat blijkt maanden later, het lag op de verkeerde afdeling

Wij hebben ordners vol correspondentie met van alles en nog wat.
Wel eens te maken gehad met een PGB ?
Die mensen weten ook precies wat ik bedoel.
pfffft
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zoals elke week boodschappen gedaan.
Vreselijk.
En zeker, thuis gekomen zijnde, alles weer in kastjes, koelkast en ijskast, te moeten opbergen.
En vragen aan vrouwlief: waar moet dit en waar moet dat?
Vaak ben ik dan beschaamd dat het me nog mogelijk is al deze goede gaven uit de Hand van de Heere te mogen "pakken" uit de schappen in de winkels (eigenlijk zonder nadenken).
Mede in de wetenschap dat zovele miljoenen mensen dit voorrecht niet hebben.
Die al blij zijn met een beetje water of waterige rijst.
Deze mensen zijn al blij met deze "boodschappen".
Dan vind ik boodschappen doen niet meer zo vreselijk.
En ik kan het niet klein krijgen dat ik (wij) zo worden overladen.
Zelfs de minder (minst) bedeelden onder ons kennen geen honger (denk ik).
De dichter schrijft: Wat zal ik met Gods gunsten overladen, die trouwe Heere voor Zijn genade vergelden.
't Is wellicht in de eerste plaats geestelijk bedoeld, maar ook in materiële zin moeten en mogen wij dit naspreken en Hem danken in alle ootmoedigheid voor al die rijke gunsten.
Als ik die dank mag kennen en beleven, dan ben ik geheel on-topic.
Vreselijk.
En zeker, thuis gekomen zijnde, alles weer in kastjes, koelkast en ijskast, te moeten opbergen.
Vaak ben ik dan beschaamd dat het me nog mogelijk is al deze goede gaven uit de Hand van de Heere te mogen "pakken" uit de schappen in de winkels (eigenlijk zonder nadenken).
De dichter schrijft: Wat zal ik met Gods gunsten overladen, die trouwe Heere voor Zijn genade vergelden.
't Is wellicht in de eerste plaats geestelijk bedoeld, maar ook in materiële zin moeten en mogen wij dit naspreken en Hem danken in alle ootmoedigheid voor al die rijke gunsten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lekker is dat he ?
Je zult zien dat hij veel korter tijd nodig heeft (ik weet niet hoe oud je vorige was ?)
Denk eraan ook minder wasmiddel te gebruiken, het waterverbruik is ook fors minder !
Je zult zien dat hij veel korter tijd nodig heeft (ik weet niet hoe oud je vorige was ?)
Denk eraan ook minder wasmiddel te gebruiken, het waterverbruik is ook fors minder !
Troost je maar...de vorige was nog geen 5 jaar, en ook al een moderne, en 7 kg wasmachine.Mara schreef:Lekker is dat he ?
Na 23 maanden al een compleet nieuw binnenwerk incl. motor vervangen, ( was nog net in de garantie) dus eigenlijk maar 3 jaar gedraaid met de nieuwe motor

Nooit geen LG meer

Daarvoor 11 jaar een Miele gehad, maar die zijn zooooooooooooo schrikbarend duur, en dat haal je er naar verhouding echt niet uit

We hebben nu gekeken naar de beste, zuinigste, goedkoopste beste koop van de consumentenbond:
WHIRLPOOL Denver 1600 wasmachine met 6th Sense-technologie: sensoren controleren continu de wascyclus en zorgen voor optimale wasprestaties voor al uw wasgoed. U bespaart tot 30% in tijd, water en energie
energieklasse A
wasresultaat A
droogresultaat A
centrifugetoerental 1600 tpm
vulcapaciteit wassen 7 kg katoen
onbalans correctietechniek
6th Sense technologie : zeer nauwkeurige vochtigheidsmeting
programmakeuze uitgebreid
programmaduur 140 minuten
resttijd indicatie
temperatuurindicatie
extra toetsen: voor functie's
extra grote vulopening (30 cm doorsnede)
wolschommel
schuimdetectie systeem
slangbeveiliging
Kleur: wit
Afmetingen: 59.5 x 85.0 x 60.0 cm (b x h x d)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een diep, heel dieptriest smsje
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- Oude-Waarheid
Aanwinst*girly* schreef:een diep, heel dieptriest smsje

ja ik heb 'm toch maar 'gekregen'... al is t dan triest..
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Indrukwekkend !Orchidee schreef:Troost je maar...de vorige was nog geen 5 jaar, en ook al een moderne, en 7 kg wasmachine.Mara schreef:Lekker is dat he ?
Na 23 maanden al een compleet nieuw binnenwerk incl. motor vervangen, ( was nog net in de garantie) dus eigenlijk maar 3 jaar gedraaid met de nieuwe motor![]()
Nooit geen LG meer![]()
Daarvoor 11 jaar een Miele gehad, maar die zijn zooooooooooooo schrikbarend duur, en dat haal je er naar verhouding echt niet uit![]()
We hebben nu gekeken naar de beste, zuinigste, goedkoopste beste koop van de consumentenbond:
WHIRLPOOL Denver 1600 wasmachine met 6th Sense-technologie: sensoren controleren continu de wascyclus en zorgen voor optimale wasprestaties voor al uw wasgoed. U bespaart tot 30% in tijd, water en energie
energieklasse A
wasresultaat A
droogresultaat A
centrifugetoerental 1600 tpm
vulcapaciteit wassen 7 kg katoen
onbalans correctietechniek
6th Sense technologie : zeer nauwkeurige vochtigheidsmeting
programmakeuze uitgebreid
programmaduur 140 minuten
resttijd indicatie
temperatuurindicatie
extra toetsen: voor functie's
extra grote vulopening (30 cm doorsnede)
wolschommel
schuimdetectie systeem
slangbeveiliging
Afmetingen: 59.5 x 85.0 x 60.0 cm (b x h x d)
Wat gek joh, LG is een heel goed merk !
Maar ja, je moet geluk hebben, zeggen ze altijd. Ik heb haast alles van Bosch, min of meer toevallig. Prima merk, de vrieskist is al 24 jaar oud !
Ik hoop dat je met deze wat langer kan doen

Laptop: MSI CR610
Iemand enige ervaring?
Iemand enige ervaring?
-
Heerlijk, boodschappen doen! Ach ja, smaken verschillen. Maar inderdaad vind ik het steeds weer een zegen dat ik in de gelegenheid ben tassen vol mee te nemen (en nog te betalen ook).jvdg schreef:Zoals elke week boodschappen gedaan.
Vreselijk.
Nieuwe aanwinst: we hebben zaterdag onze nieuwe mountainbikes opgehaald. Lekker, hoor. Gisteravind even een uurtje gefietst, maar de versnelling deed het niet helemaal lekker. Dus ik heel bijdehand met een sleutel en schroevendraaier aan de slag, met als resultaat dat beide fietsen nu nog maar 12 van de 18 versnellingen kunnen gebruiken

Een pot verf voor de gang, champagnekleur.
Histor heeft nu vierkante kunststof "blikken", handiger uitschenken
makkelijker vast te houden en minder zwaar.
Histor heeft nu vierkante kunststof "blikken", handiger uitschenken