Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Net wat adressen op gezocht.
Wat andere zaken uitgezocht.
Straks even naar het winkelcentrum hier aan de overkant van t water.
Vanmiddag de administratie doen en wat wassen draaien.
Wat andere zaken uitgezocht.
Straks even naar het winkelcentrum hier aan de overkant van t water.
Vanmiddag de administratie doen en wat wassen draaien.
"beleidsplan": het klinkt heel professioneel...JolandaOudshoorn schreef:straks overblijven met de kinderen.
Vanavond vergadering evangelisatie beleidsplan.
vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond krijgen we huisbezoek. Ik zie daar best een beetje tegenop... altijd
Vanmorgen de strijk gedaan
Nu een was uit de wasmachine halen en er 1 in doen.
Vanmiddag maar een poosje plat, want ik ben mooooooooeeeeeeeeeee
Daarna eten klaarmaken.
Vanavond de was van vandaag wegwerken en strijken.

Nu een was uit de wasmachine halen en er 1 in doen.
Vanmiddag maar een poosje plat, want ik ben mooooooooeeeeeeeeeee

Daarna eten klaarmaken.
Vanavond de was van vandaag wegwerken en strijken.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Doet mij denken aan het boek van Ds van Aalst vanavond komen ze..Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond krijgen we huisbezoek. Ik zie daar best een beetje tegenop... altijd
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Waarom zou je er tegenop zien, Gijs.Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond krijgen we huisbezoek. Ik zie daar best een beetje tegenop... altijd
Het is toch geweldig om zo met elkaar over de dingen aangaande de Heere en Zijn dienst te spreken?
Het is toch geen examen of controlebezoek?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik zag er vroeger ook tegenop.
Maar gaandeweg, met de jaren, werd het anders, meer van hart tot hart spreken, soms, helaas niet altijd.
Maar gaandeweg, met de jaren, werd het anders, meer van hart tot hart spreken, soms, helaas niet altijd.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nee, aan de ene kant vind ik het juist ook wel weer fijn om over 'hartezaken' te praten. Ik loop daarin thuis nogal eens tegen een muur, men is vrij gesloten. Ook al zal ik wellicht vanavond mijn mond niet te snel open doen, het naar die mannen luisteren, vind ik vaak best verademing of ze moeten wel ergens te lang over doorgaan. Examen is het zeker niet en controle ook niet helemaal. Het is iig niet juridisch, je kunt iemand ook dwingen, maar wel tot nadenken laten stemmen. Nu zijn er ook ons gezin ook niet hele bijzondere dingen. Ik denk wel eens wat komen ze daar en daar tegen...Lourens schreef:Waarom zou je er tegenop zien, Gijs.Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond krijgen we huisbezoek. Ik zie daar best een beetje tegenop... altijd
Het is toch geweldig om zo met elkaar over de dingen aangaande de Heere en Zijn dienst te spreken?
Maar bedoel je dan dat die mannen zelf aan het woord zijn?Gijs83 schreef:Nee, aan de ene kant vind ik het juist ook wel weer fijn om over 'hartezaken' te praten. Ik loop daarin thuis nogal eens tegen een muur, men is vrij gesloten. Ook al zal ik wellicht vanavond mijn mond niet te snel open doen, het naar die mannen luisteren, vind ik vaak best verademing of ze moeten wel ergens te lang over doorgaan. Examen is het zeker niet en controle ook niet helemaal. Het is iig niet juridisch, je kunt iemand ook dwingen, maar wel tot nadenken laten stemmen. Nu zijn er ook ons gezin ook niet hele bijzondere dingen. Ik denk wel eens wat komen ze daar en daar tegen...Lourens schreef:Waarom zou je er tegenop zien, Gijs.Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond krijgen we huisbezoek. Ik zie daar best een beetje tegenop... altijd
Als dat zo is, begrijp ik dat niet zo goed. Ze komen toch luisteren in de gezinnen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vanmorgen ga ik gedurende twee uren in een bed liggen en laat ik het bed verschonen; krijg ik een toetje gevoerd en gaan ze mijn tanden poetsen

- oesterschelpje
Vandaag vier ik mijn verjaardag op school met de kinderen.....
Ik ben benieuwd wat ze nu weer in petto hebben.
Vanmiddag lekker lunchen en iets gezelligs doen met de collega's.
Heerlijk, even een dagje geen moeten, maar vol gezelligheid.

Ik ben benieuwd wat ze nu weer in petto hebben.

oesterschelpje schreef:Vandaag vier ik mijn verjaardag op school met de kinderen.....![]()
Ik ben benieuwd wat ze nu weer in petto hebben![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
helma schreef:vanmorgen ga ik gedurende twee uren in een bed liggen en laat ik het bed verschonen; krijg ik een toetje gevoerd en gaan ze mijn tanden poetsen

- JolandaOudshoorn
verjaardag bezoeken
verkoping tbv vrouwenverenigingen bezoeken
kinderclub
mijn schoonmoeder komt
voetbalmaatje van zoon komt spelen en eten en daarna samen met hen naar de training
sieraden/accesoires party bezoeken
mijn dochter heeft ook nog een kinderfeestje, dus moet ik zorgen dat ik na de kinderclub op tijd thuis ben om haar op te vangen
tussendoor het huishouden en RF (laatste heb ik vooraf gedaan)
ik ga aan de slag!
verkoping tbv vrouwenverenigingen bezoeken
kinderclub
mijn schoonmoeder komt
voetbalmaatje van zoon komt spelen en eten en daarna samen met hen naar de training
sieraden/accesoires party bezoeken
mijn dochter heeft ook nog een kinderfeestje, dus moet ik zorgen dat ik na de kinderclub op tijd thuis ben om haar op te vangen
tussendoor het huishouden en RF (laatste heb ik vooraf gedaan)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Succes...
Ik ga zo de stad in, een kadootje kopen voor manlief (geen idee wat ik moet kopen ggrrr). Naar de hema voor een adressenboekje (ik raak alsmaar m'n adressen kwijt op de pc).
Vanmiddag even bij iemand stofzuigen.
Vanavond halfwegontmoeting en koffie schenken.

Ik ga zo de stad in, een kadootje kopen voor manlief (geen idee wat ik moet kopen ggrrr). Naar de hema voor een adressenboekje (ik raak alsmaar m'n adressen kwijt op de pc).
Vanmiddag even bij iemand stofzuigen.
Vanavond halfwegontmoeting en koffie schenken.