huisman schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ben ik blij dat ik jou buurvrouw niet ben

huisman schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik zou gewoon mee gaan feesten:)Orchidee schreef:huisman schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11 feestjes op 1 dag
![]()
Ben ik blij dat ik jou buurvrouw niet ben
heb je al meer gevonden dan ik, ik kan het nog steeds niet vinden op refdag...helma schreef:dacht het nietMarthaMartha schreef: is het opgenomen???
en die lezing over huisgodsdienst die wel opgenomen heette te zijn duurde op refdag nog geen 4 minuten
Naast het verslag van deze lezing staat het filmpje over huisgodsdienst:MarthaMartha schreef:heb je al meer gevonden dan ik, ik kan het nog steeds niet vinden op refdag...helma schreef:dacht het nietMarthaMartha schreef: is het opgenomen???
en die lezing over huisgodsdienst die wel opgenomen heette te zijn duurde op refdag nog geen 4 minuten
dank je!Jongere schreef:Naast het verslag van deze lezing staat het filmpje over huisgodsdienst:MarthaMartha schreef:heb je al meer gevonden dan ik, ik kan het nog steeds niet vinden op refdag...helma schreef:dacht het nietMarthaMartha schreef: is het opgenomen???
http://www.refdag.nl/nieuws/predikant_m ... n_1_506308
Nee??? Jij eet dan alles gelijk op, zeker??Lassie schreef:ik haal nooit mijn spullen eruit en vervolgens er weer in.
Ik hoor graag hoe je dat hebt ervarenZacheüs schreef:Over een uurtje vertrek ik naar:
Bondsdag Hersteld Hervormde Vrouwenbond
Op D.V. donderdag 7 oktober 2010 wordt de tweede Bondsdag van de Hersteld Hervormde Vrouwenbond gehouden. Ook dit jaar weer in de Bethelkerk te Lunteren. Ontvangst vanaf 10.00 uur. Aanvang 10.30 uur. Sluiting ongeveer 15.00 uur. Thema: “Doet dat tot Mijn gedachtenis”.
In de morgenvergadering spreekt dr. W. van Vlastuin en tijdens de middagvergadering ds. C.M. Buijs.
Ik hoop dat de Heere deze dag zal zegenen aan vele harten.
Zachea
Wat fijn zeg!Zacheüs schreef:Over een uurtje vertrek ik naar:
Bondsdag Hersteld Hervormde Vrouwenbond
Op D.V. donderdag 7 oktober 2010 wordt de tweede Bondsdag van de Hersteld Hervormde Vrouwenbond gehouden. Ook dit jaar weer in de Bethelkerk te Lunteren. Ontvangst vanaf 10.00 uur. Aanvang 10.30 uur. Sluiting ongeveer 15.00 uur. Thema: “Doet dat tot Mijn gedachtenis”.
In de morgenvergadering spreekt dr. W. van Vlastuin en tijdens de middagvergadering ds. C.M. Buijs.
Ik hoop dat de Heere deze dag zal zegenen aan vele harten.
Zachea