Wat doen we vandaag ? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
werken, en nu ga ik even slapen, vanavond op kraamvisite bij de overburen is de bedoeling
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Eerst gewinkeld, nu moed verzamelen om de kamer te gaan doen en na te gaan kijken.
Vanavond bezoek.
Wilde eerst nog verder winkelen (ik wil iets voor de winter een winterjas of i.d., maar had geen puf).
Vanavond bezoek.
Wilde eerst nog verder winkelen (ik wil iets voor de winter een winterjas of i.d., maar had geen puf).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gelukkig is de temperatuur nog mildalbion schreef:Eerst gewinkeld, nu moed verzamelen om de kamer te gaan doen en na te gaan kijken.
Vanavond bezoek.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Aan het oppassen, neefje ligt nog steeds te slapen (zal zo wel wakker worden). Dan lekker met hem een wandelingetje maken. Even lekker naar buiten.
Studeren...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zeg dat. Het is heerlijk buiten. Dat zal ook wel één van de redenen geweest zijn dat ik nog geen zin in 'het passen' heb.Mara schreef:Gelukkig is de temperatuur nog mildalbion schreef:Eerst gewinkeld, nu moed verzamelen om de kamer te gaan doen en na te gaan kijken.
Vanavond bezoek.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanmorgen eerst met de auto naar school geraced. Onze jongste wordt met het busje opgehaald, normaal om 8 uur, maar nu stond-ie om kwart voor 8 al te toeteren.... In de haast prentenboek, een brief en nog wat vergeten, dus hopla, in de auto erachteraan
Ben nu een orthese-winterjas aan 't maken, hele klus..........moet volgende week klaar zijn
Zachea

Ben nu een orthese-winterjas aan 't maken, hele klus..........moet volgende week klaar zijn

Zachea
Wat is ortheseZacheüs schreef:Vanmorgen eerst met de auto naar school geraced. Onze jongste wordt met het busje opgehaald, normaal om 8 uur, maar nu stond-ie om kwart voor 8 al te toeteren.... In de haast prentenboek, een brief en nog wat vergeten, dus hopla, in de auto erachteraan![]()
Ben nu een orthese-winterjas aan 't maken, hele klus..........moet volgende week klaar zijn![]()
Zachea

- MarthaMartha
vanmorgen even koffie gedronken bij oude weduwnaar, daarna boodschappen, ondertussen was gedraaid, die moet ik nog ophangen, de kamer even stofzuigen en dweilen, afwasmachine leegruimen, even slapen, vanmiddag en vanavond lezing van dr Beeke
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
@Mara: orthese betekent zoiets als aangepast. Het is een jas voor iemand in een rolstoel, dus met ritsen in de mouwen en een soort 'voetenzak' eraan.
@MM: hele fijne/leerzame lezing gewenst!
Zachea
@MM: hele fijne/leerzame lezing gewenst!
Zachea
Opa belde net of ik kom koffiedrinken... hij heeft wat lekkers gehaald, dus ik breek toch maar even 3 kwartier uit t huishouden..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
He, wat heerlijk als je nog naar je opa kunt !henriët schreef:Opa belde net of ik kom koffiedrinken... hij heeft wat lekkers gehaald, dus ik breek toch maar even 3 kwartier uit t huishouden..
Ik kan niet eens meer naar mijn ouders

Vanochtend de was gedaan (opgevouwen etc..) en boodschappen gedaan.
Straks alvast voor het avond eten aan de slag.
Koffer van zolder halen en alvast koffers inpakken.
Vanavond gezellig eten en kletsen.
Straks alvast voor het avond eten aan de slag.
Koffer van zolder halen en alvast koffers inpakken.
Vanavond gezellig eten en kletsen.
Mn mails opschonen.
Wegzetten in mappen en deleten.
Wegzetten in mappen en deleten.
- JolandaOudshoorn
zo naar school om een jubilaris te feliciteren. Daarna komen wat kinderen spelen, ondertussen wat rommelen en het eten maken. Vanavond maar eens in de adminstratie duiken
En dan het laatste nachtje zonder man slapen.

En dan het laatste nachtje zonder man slapen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft