Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
@ Helma,
Kan je niet 2 daagjes eruit breken? Wij hebben nog wel een bed voor je om te overnachten.
Vanmorgen controle dokter, alles was gelukkig goed.
Daarna koffie drinken en halen bij mn opa. Die maalt koffie voor me:)
Vervolgens in huis verder waar ik vanochtend vroeg mee begonnen was, wat administratie/mail en telefoontjes..
Zojuist belde de school weer of ik in kan vallen van de week. Dus weer zat te doen.
Kan je niet 2 daagjes eruit breken? Wij hebben nog wel een bed voor je om te overnachten.
Vanmorgen controle dokter, alles was gelukkig goed.
Daarna koffie drinken en halen bij mn opa. Die maalt koffie voor me:)
Vervolgens in huis verder waar ik vanochtend vroeg mee begonnen was, wat administratie/mail en telefoontjes..
Zojuist belde de school weer of ik in kan vallen van de week. Dus weer zat te doen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Terugkomen van weekendje Engeland. Zit even achter de pc op Birmingham International. Groeten van de overzijde van het Kanaal 

~~Soli Deo Gloria~~
Jij wel!Hendrikus schreef:Terugkomen van weekendje Engeland. Zit even achter de pc op Birmingham International. Groeten van de overzijde van het Kanaal

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Leuke dag op school. Inleiding voor ons tweetalig onderwijs op de VMBO.
Kinderen zijn leuk bezig geweest. We zijn naar de brug gegaan en daar zijn ook foto's van hen genomen.
Talen bouwen bruggen was het onderwerp. Om 6 uur komen er leerlingen en collega's voor de TV
(Omroep Zeeland). We hebben ook de pers ingelicht.... PZC, BNdeStem, Thoolse Bode, Eendrachtsbode...
En afgelopen zaterdag was de direkteur te horen via de radio...
Kinderen zijn leuk bezig geweest. We zijn naar de brug gegaan en daar zijn ook foto's van hen genomen.
Talen bouwen bruggen was het onderwerp. Om 6 uur komen er leerlingen en collega's voor de TV
(Omroep Zeeland). We hebben ook de pers ingelicht.... PZC, BNdeStem, Thoolse Bode, Eendrachtsbode...
En afgelopen zaterdag was de direkteur te horen via de radio...
nu ging de andere dochteralbion schreef:helma schreef:vanmorgen kwart voor 6 dochter weggebracht
voor werkweek Engeland
dat was erg vroeg uit bed dus; dat ga ik vanmiddag even proberen in te halen.
Ben al weken erg moe.
vanmorgen mijn zus geholpen in 't huishouden![]()
vanavond 3 eters extra en aansluitend dus bezoek.
Dat had je toch al een keer gedaan? Zie mijn pb van toen.

- MarthaMartha
werken, slapen, eerste clubavond (25 jongens van 8/9, benieuwd hoeveel er de volgende keer nog bijkomen), naar de verloskundige.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Not bad. Ik was in Oxford, Cheltenham, Cirencester en Birmingham. Zal morgen een paar foto's posten.albion schreef:Jij wel!Hendrikus schreef:Terugkomen van weekendje Engeland. Zit even achter de pc op Birmingham International. Groeten van de overzijde van het KanaalIk mag na de herfstvakantie een paar dagen naar Canterbury
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Not bad. Ik was in Oxford, Cheltenham, Cirencester en Birmingham. Zal morgen een paar foto's posten.albion schreef:Jij wel!Hendrikus schreef:Terugkomen van weekendje Engeland. Zit even achter de pc op Birmingham International. Groeten van de overzijde van het KanaalIk mag na de herfstvakantie een paar dagen naar Canterbury
'k Ben benieuwd

In huis rommelen.
Vanmorgen het 1 en ander in huis doen.
Vanmiddag een paar boodschappen halen, een oude schoolvriendin komt op bezoek en blijft mee eten, en vanavond hoop ik vroeg naar bed te gaan
Vanmiddag een paar boodschappen halen, een oude schoolvriendin komt op bezoek en blijft mee eten, en vanavond hoop ik vroeg naar bed te gaan

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
de eerste keer kinderclub vanmiddag en verder de huishoudelijke dingen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik ga zo m'n neefje ophalen bij de oppas
daarna m'n nichtje ophalen bij school
voor de rest oppassen tot m'n zus thuis komt (zal wel rond half 5-5 uur zijn).
in de file naar huis
eten opwarmen en gezellig saampjes eten
vanavond nog geen plannen
daarna m'n nichtje ophalen bij school
voor de rest oppassen tot m'n zus thuis komt (zal wel rond half 5-5 uur zijn).
in de file naar huis
eten opwarmen en gezellig saampjes eten
vanavond nog geen plannen
Een paar wassen gestreken, de laatste zomerkleren in een doos gedaan, vanmiddag in de winkel werken en vanavond bijbelkring.
Zachea
Zachea
met ibuprofen terug in bed gedoken; paar uur slaap ingehaald
en nu voel ik me weer redelijk...
Ow, had je hoofdpijn Helma ?helma schreef:met ibuprofen terug in bed gedoken; paar uur slaap ingehaald
Maak maar eens een paar "boerennachten" als dat kan

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon