edit . . . .bij dezen

Zou zeggen als je er één vind stuur hem/haarIchtus schreef:Huuh, wat een griezel.
Blij dat ik er net even niet aan dacht dat dat ook in de planten kan zitten. Heb namelijk even in onze wildernis onkruid getrokken. Pffff, het is nog niet op de helft en de container is al vol
Oude-Waarheid schreef:Zou zeggen als je er één vind stuur hem/haarIchtus schreef:Huuh, wat een griezel.
Blij dat ik er net even niet aan dacht dat dat ook in de planten kan zitten. Heb namelijk even in onze wildernis onkruid getrokken. Pffff, het is nog niet op de helft en de container is al vol
dan naar Ochidee die vind het prachtig![]()
Is volgens mij ook niet zo fijn voor je vingers. Heb wel s begrepen dat het best pijnlijk kan zijn.Ichtus schreef:Oké![]()
Moet wel zeggen dat het beestje er mooi uitziet. Maar zou er niet graag in graaien.
Nee, ze braken m'n auto open terwijl ik deze foto's maakte.JolandaOudshoorn schreef:Prachtig!!!
Gelukkig hebben ze je camera niet gestolen
Prachtige foto's weer!Hendrikus schreef:Nee, ze braken m'n auto open terwijl ik deze foto's maakte.JolandaOudshoorn schreef:Prachtig!!!
Ik kijk er dus wel met gemengde gevoelens naar...
De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.Orchidee schreef:Prachtige foto's weer!Hendrikus schreef:Nee, ze braken m'n auto open terwijl ik deze foto's maakte.JolandaOudshoorn schreef:Prachtig!!!
Ik kijk er dus wel met gemengde gevoelens naar...
Met een dubbel gevoel...dat kan ik me heel goed voorstellen...
Niets meer gehoord of gevonden?