Tiberius schreef:Ok, niets gemerkt.henriët schreef:Tiberius schreef:Mijn band?henriët schreef:(heeft je band t gehouden de hele weg?)![]()
het leek erop dat je bij t wegrijden een stoep meepakte
Is de stoep nog wel heel?

Tiberius schreef:Ok, niets gemerkt.henriët schreef:Tiberius schreef:Mijn band?henriët schreef:(heeft je band t gehouden de hele weg?)![]()
Is de stoep nog wel heel?
Joh, ga dan ff een uurtje naar bed.helma schreef:vroeg wakker
mijn man moest half 5 naar Schiphol om mijn ouders weg te brengen
ik moest half 9 de deur uit; er moest een van de meisjes afzwemmen; is geslaagd voor A
nu ben ik het spuugzat. En de dag moet nog beginnen
haha, en de rest hier dan?henriët schreef:Joh, ga dan ff een uurtje naar bed.helma schreef:vroeg wakker
ik moest half 9 de deur uit; er moest een van de meisjes afzwemmen; is geslaagd voor A
helma schreef:haha, en de rest hier dan?henriët schreef:Joh, ga dan ff een uurtje naar bed.helma schreef:vroeg wakker
ik heb trouwens alleen de kleintjes nog maar beneden; 2 zijn er werken en de rest ligt ook nog op bed
ik ga er zo een paar uittrommelen
er moet ook nog wat gedaan worden.
Er blijft op RF ook echt niets geheim hè.henriët schreef:Tiberius schreef:Mijn band?henriët schreef:(heeft je band t gehouden de hele weg?)![]()
Eén glaasje rode wijn teveel schat ik.....henriët schreef:Tiberius schreef:Mijn band?henriët schreef:(heeft je band t gehouden de hele weg?)![]()
Zozo een weekje zonder je man, al vaker gebeurt?JolandaOudshoorn schreef:mijn man straks uitzwaaien, hij gaat eerst naar Frankrijk en daarna naar Assen. Vrijdagavond hoopt hij weer thuis te komen.
Ik zal deze week dus veel in de chat zijn 's avonds......
Hahaha, wat ben je lekker nieuwsgierig, GijzemansGijs83 schreef:Zozo een weekje zonder je man, al vaker gebeurt?JolandaOudshoorn schreef:mijn man straks uitzwaaien, hij gaat eerst naar Frankrijk en daarna naar Assen. Vrijdagavond hoopt hij weer thuis te komen.
Ik zal deze week dus veel in de chat zijn 's avonds......
helma schreef:vanmorgen kwart voor 6 dochter weggebracht
voor werkweek Engeland
dat was erg vroeg uit bed dus; dat ga ik vanmiddag even proberen in te halen.
Ben al weken erg moe.
vanmorgen mijn zus geholpen in 't huishouden![]()
vanavond 3 eters extra en aansluitend dus bezoek.
Vind ik niet zo gek Helmahelma schreef:vanmorgen kwart voor 6 dochter weggebracht
voor werkweek Engeland
dat was erg vroeg uit bed dus; dat ga ik vanmiddag even proberen in te halen.
Ben al weken erg moe.
vanmorgen mijn zus geholpen in 't huishouden![]()
vanavond 3 eters extra en aansluitend dus bezoek.