Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag de maandagmiddagwijk van de post doen en vanavond o.a. nog orgelles.
- MarthaMartha
in mijn tijd gingen we helemaal niet naar het buitenland....Gijs83 schreef:De laatste tijd gaat men steeds vaker naar het buitenland. In mijn tijd was 4HAVO/5VWO naarOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Enegland)![]()
Wat vroeg!
Onze dochter hoopt in maart naar Engeland te gaan.
Engeland al heel wat...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
Dan zal ik over mijn tijd helemaal mijn mond maar houdenMarthaMartha schreef:in mijn tijd gingen we helemaal niet naar het buitenland....Gijs83 schreef:De laatste tijd gaat men steeds vaker naar het buitenland. In mijn tijd was 4HAVO/5VWO naarOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Enegland)![]()
Wat vroeg!
Onze dochter hoopt in maart naar Engeland te gaan.
Engeland al heel wat...

Oude-Waarheid schreef:Dan zal ik over mijn tijd helemaal mijn mond maar houdenMarthaMartha schreef:in mijn tijd gingen we helemaal niet naar het buitenland....Gijs83 schreef:
De laatste tijd gaat men steeds vaker naar het buitenland. In mijn tijd was 4HAVO/5VWO naar
Engeland al heel wat...

Of nog niet eens

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
rondje amsterdam?Oude-Waarheid schreef:Dan zal ik over mijn tijd helemaal mijn mond maar houdenMarthaMartha schreef:
in mijn tijd gingen we helemaal niet naar het buitenland....

- Oude-Waarheid
Halve dag Oud ValkeveenOrchidee schreef:Oude-Waarheid schreef:Dan zal ik over mijn tijd helemaal mijn mond maar houdenMarthaMartha schreef:in mijn tijd gingen we helemaal niet naar het buitenland....Gijs83 schreef:
De laatste tijd gaat men steeds vaker naar het buitenland. In mijn tijd was 4HAVO/5VWO naar
Engeland al heel wat...dagje biesbosch misschien
![]()
Of nog niet eens

Daarom ga ik het D.V. nu even inhalen 4-10 naar Bohemen/Praag

Oude-Waarheid schreef:Halve dag Oud ValkeveenOrchidee schreef:Oude-Waarheid schreef:Dan zal ik over mijn tijd helemaal mijn mond maar houdenMarthaMartha schreef:
in mijn tijd gingen we helemaal niet naar het buitenland....dagje biesbosch misschien
![]()
Of nog niet eens

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Rijbewijs verlengen.
Ik hoop weer 10 jaar geheel legaal te kunnen rondcrossen.
Minpuntje: hij is tot zondag geldig, dus ik moet volgende week op de fiets naar het gemeentehuis, aldus de baliemedewerkster.
Hopen dat het droog weer is dan.
Minpuntje: hij is tot zondag geldig, dus ik moet volgende week op de fiets naar het gemeentehuis, aldus de baliemedewerkster.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gewoon bellen vrijdag: dikke kans dat hij dan al klaar is.Mara schreef:Rijbewijs verlengen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Denk je dat ? Ervaring
?

- MarthaMartha
Super, geniet ervan!!!!!Oude-Waarheid schreef:
Halve dag Oud Valkeveen
Mijn rijbewijs zou na 5 dagen klaar zijn, 3 dagen later was 'ie er al... (Lang leve de ongeduldige mensen die 'zomaar' gaan proberen of 't rijbewijs er al is!Mara schreef:Denk je dat ? Ervaring?

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Ja. Op het oude rijbewijs stonden 2 data. Dde geldigheid begon op de aanvraagdatum (dat is nog zo). Maar er stond op dat oude ding nog een datum: die van uitgifte. Dat was 5 dagen later. Ik was dus ook eigenlijk net 1 dag te laat. Maar hij was er niet op dinsdag, maar al op vrijdag daarvoor. De dame zei al dat ze er meestal na vier dagen al zijn.Mara schreef:Denk je dat ? Ervaring?
Uitgiftedatum staat er nu niet meer op.
--------------
Mevrouw zei dat mijn nwe rijbewijs vandaag dus ingaat !
Eigenlijk is dat oneerlijk, op deze manier schuift het steeds een week naar voren.
Omdat ik hem nog voor 10 jaar krijg, valt het uiteindelijk wel mee, maar toch. Het klopt niet.
Want ik heb hem ook nog niet.
Het is weer een leuk melkkoetje, bijna 40 euro !
Gelukkig accepteerde ze de pasfoto van 8 maanden geleden (ID card) officieel mogen pasfoto's niet ouder zijn dan een half jaar !
Komt er dus ook nog eens bij.
Eigenlijk is dat oneerlijk, op deze manier schuift het steeds een week naar voren.
Omdat ik hem nog voor 10 jaar krijg, valt het uiteindelijk wel mee, maar toch. Het klopt niet.
Gelukkig accepteerde ze de pasfoto van 8 maanden geleden (ID card) officieel mogen pasfoto's niet ouder zijn dan een half jaar !
Je moet ook nooit vertellen hoe oud de pasfoto is.Mara schreef:Mevrouw zei dat mijn nwe rijbewijs vandaag dus ingaat !
En het viel me ook op dat mijn rijbewijs geldig is tot 13 oktober, terwijl ik ooit op 5 november geslaagd ben.
--------------