Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
uitslapen, naar een rommelmarktje, zooi bij iemand thuisbezorgen die meer kocht dan haar fiets kon torsen, boodschappen doen, eten koken, auto poetsen, auto door wasstraat, naar oma om haar auto terug te bezorgen, taart bakken, heel veel rommel opruimen, correctiewerk, rok afmaken, relaxen. Ik ben al gevorderd tot 'taart bakken'. 

- MarthaMartha
naar de airborne herdenking en de vliegshow, het was wel spectaculair...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanochtend naar een kleding gedoetje met een forumster
vanmiddag met ons gezin naar de stad, de dierenwinkel bezocht, kibbeling gegeten, ( behalve mama dan hoor.. brrrrrrrrr) en lekker naar t strand.
en nu heerlijk genieten van de rust .
uitzien naar morgen dv
vanmiddag met ons gezin naar de stad, de dierenwinkel bezocht, kibbeling gegeten, ( behalve mama dan hoor.. brrrrrrrrr) en lekker naar t strand.
en nu heerlijk genieten van de rust .
uitzien naar morgen dv
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Morgen wordt bij ons het Sacrament van het Heilig Avondmaal bediend.henriët schreef: uitzien naar morgen dv
Ja, er is (sidderend) uitzien, maar.....
De Heere zij ons genadig.
Een gezegende zondag toegewenst, met spijs voor de week die daarop volgt.
Van harte wens ik je een gezegende zondag, en dat alle maren weg mogen vallen en Christus je Deel mag zijn..jvdg schreef:Morgen wordt bij ons het Sacrament van het Heilig Avondmaal bediend.henriët schreef: uitzien naar morgen dv
Ja, er is (sidderend) uitzien, maar.....
De Heere zij ons genadig.
Een gezegende zondag toegewenst, met spijs voor de week die daarop volgt.
Vertrouw op Hem!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Net thuis van een prachtige huwelijksjubileum van mijn ouders.
De dankdienst was een dienst waar de Heere de dank toe kwam, niet alleen voor dit jubileum maar alles wat de Heere aan mijn ouders had gegeven, in de afgelopen 50 jaar en nu.
Fijne ontmoeting met neven en nichten uit heel het land, zelfs Rijssen was vertegenwoordigd.
Bijzonder om zo met je familie rond het Woord te zijn.
De dankdienst was een dienst waar de Heere de dank toe kwam, niet alleen voor dit jubileum maar alles wat de Heere aan mijn ouders had gegeven, in de afgelopen 50 jaar en nu.
Fijne ontmoeting met neven en nichten uit heel het land, zelfs Rijssen was vertegenwoordigd.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
wat fijn joh! Bijzonder als dat zo mag zijn binnen je familie!Lourens schreef:Net thuis van een prachtige huwelijksjubileum van mijn ouders.
En ook een mooie voorbereiding op de zondag!
vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Enegland)
nog niet erg uitgerust
veel denkwerk na de indringende preken van gister.
nog niet erg uitgerust

veel denkwerk na de indringende preken van gister.
ik schrik me een hoedje dat het al weer maandag is.
Vanaf donderdag t/m zaterdag loge's gehad. Tussendoor gewerkt, de gast/huisvrouw uit gehangen, boodschappen gedaan, verjaardag oma (90 jr) tijdens die verjaardag hoorden we dat andere oma met ambulance naar het zh gebracht, zaterdag kbc en opendag mkdv, en zondag was het echt bijkomen van alles. Het is boven een chaos van jewelste met bedden etc.
Vandaag moet ik werken tot half 3. En dan ga ik vanmiddag maar eens de bedden opruimen.

Vanaf donderdag t/m zaterdag loge's gehad. Tussendoor gewerkt, de gast/huisvrouw uit gehangen, boodschappen gedaan, verjaardag oma (90 jr) tijdens die verjaardag hoorden we dat andere oma met ambulance naar het zh gebracht, zaterdag kbc en opendag mkdv, en zondag was het echt bijkomen van alles. Het is boven een chaos van jewelste met bedden etc.
Vandaag moet ik werken tot half 3. En dan ga ik vanmiddag maar eens de bedden opruimen.
Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Enegland)

Wat vroeg!
Onze dochter hoopt in maart naar Engeland te gaan.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
5 HavoOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Engeland)![]()
Wat vroeg!
vlg week hoopt mijn andere dochter te gaan (6 VWO)
Aha, hier gaan ze in 3 havo al naar Engeland, maar dan in maart.helma schreef:5 HavoOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Engeland)![]()
Wat vroeg!
Dat loopt wel in de papieren zeg, zo een paar achter elkaar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
komend weekend gaan wij DV ook (maar niet op werkweek)helma schreef:5 HavoOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Engeland)![]()
Wat vroeg!

~~Soli Deo Gloria~~
idd; 2x 240 euro...Orchidee schreef:Aha, hier gaan ze in 3 havo al naar Engeland, maar dan in maart.helma schreef:5 HavoOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Engeland)![]()
Wat vroeg!
Dat loopt wel in de papieren zeg, zo een paar achter elkaar

en dan moeten ze 1 (warme)maaltijd per dag nog kopen
De laatste tijd gaat men steeds vaker naar het buitenland. In mijn tijd was 4HAVO/5VWO naarOrchidee schreef:Havo 3helma schreef:vanmorgen vroeg eruit; dochter uitgezwaaid (werkweek Enegland)![]()
Wat vroeg!
Engeland al heel wat...