Yep, haar paps komt later thuisGijs83 schreef:Dan is vast na zessen voor je eten krijgt?Ria schreef:Straks even naar dwarsfluitles, als ik thuiskom 'lekker' huiswerk maken.
En dan eten.

Yep, haar paps komt later thuisGijs83 schreef:Dan is vast na zessen voor je eten krijgt?Ria schreef:Straks even naar dwarsfluitles, als ik thuiskom 'lekker' huiswerk maken.
En dan eten.
Lekker...Lourens schreef:Gewerkt...... morgen nog een dagje en dan heb ik al weer lekker een heeeeeeeel lang weekend.
Vanavond even op bezoek.
Dat valt meer onder de categorie 'tochtJES'.Gijs83 schreef:Net een fietstocht van 18 km erop zitten met mijn ouders. Deze mogelijkheid van mooi weer en een vrije avond moest worden aangegrepen. Laatste tijd veel te weinig in de omgeving gefietst...
mwah... 18 op een avond is toch best een hele rit....refo schreef:Dat valt meer onder de categorie 'tochtJES'.Gijs83 schreef:Net een fietstocht van 18 km erop zitten met mijn ouders. Deze mogelijkheid van mooi weer en een vrije avond moest worden aangegrepen. Laatste tijd veel te weinig in de omgeving gefietst...
Sterkte voor vanavondJolandaOudshoorn schreef:Het een en ander opruimen en schoonmaken in huis en voorbereidingen treffen voor een verjaardag (manlief wordt morgen 40 en dat wordt zaterdag gevierd met familie en vrienden)
Vanavond een spoedvergadering
Dank je.Orchidee schreef:Sterkte voor vanavondJolandaOudshoorn schreef:Het een en ander opruimen en schoonmaken in huis en voorbereidingen treffen voor een verjaardag (manlief wordt morgen 40 en dat wordt zaterdag gevierd met familie en vrienden)
Vanavond een spoedvergadering
Nou in dat topic gaat anders om voorbeelden van mooie fietsroutes. Deze was overigens ook wel mooi!refo schreef:Dat valt meer onder de categorie 'tochtJES'.Gijs83 schreef:Net een fietstocht van 18 km erop zitten met mijn ouders. Deze mogelijkheid van mooi weer en een vrije avond moest worden aangegrepen. Laatste tijd veel te weinig in de omgeving gefietst...
En dan te bedenken dat ik de nacht ervoor maar amper 2,5 uur heb geslapen...MarthaMartha schreef:mwah... 18 op een avond is toch best een hele rit....refo schreef:Dat valt meer onder de categorie 'tochtJES'.Gijs83 schreef:Net een fietstocht van 18 km erop zitten met mijn ouders. Deze mogelijkheid van mooi weer en een vrije avond moest worden aangegrepen. Laatste tijd veel te weinig in de omgeving gefietst...