En, hoe was de uitslag?tukkertje schreef:Vanavond naar de derby in de topklase : Excelsior'31 - HHC Hardenberg
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
"1931" heeft gewonnen las ik vanmorgen in de krant... Alhoewel de herstel hervormden het 1e doelpunt maaktenrefo schreef:Aanhangers van '1931' tegen een hersteld hervormde club? Is dat een combisynode?tukkertje schreef:Vanavond naar de derby in de topklase : Excelsior'31 - HHC Hardenberg

gescoord door de rechtsbuitenverband zeker?Gijs83 schreef:"1931" heeft gewonnen las ik vanmorgen in de krant... Alhoewel de herstel hervormden het 1e doelpunt maaktenrefo schreef:Aanhangers van '1931' tegen een hersteld hervormde club? Is dat een combisynode?tukkertje schreef:Vanavond naar de derby in de topklase : Excelsior'31 - HHC Hardenberg

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Mijn zoon moet van 18.30 tot 19.30 (wat vaak uitloppt naar 19.45) trainen (voetbal)
Zelf heb ik om 20.00 een vergadering. Aangezien mijn man er niet is deze week (werk) wordt het nog spannend of ik het ga redden. Gelukkig passen opa en oma op, dus kan ik hem gewoon "afgeven" na de training.
Dus ik ga zo maar het eten alvast voorbereiden, alle spullen voor de vergaedring alvast in mijn auto leggen, douchen en omkleden, zodat ik ik tussen het voetbalveld en het Stoplicht weinig meer kan vergeten.
Zelf heb ik om 20.00 een vergadering. Aangezien mijn man er niet is deze week (werk) wordt het nog spannend of ik het ga redden. Gelukkig passen opa en oma op, dus kan ik hem gewoon "afgeven" na de training.
Dus ik ga zo maar het eten alvast voorbereiden, alle spullen voor de vergaedring alvast in mijn auto leggen, douchen en omkleden, zodat ik ik tussen het voetbalveld en het Stoplicht weinig meer kan vergeten.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag met een team de presentatie van ons werk voorbereid.
Zelfs mijn afdelingschef die vandaag hoorde dat ik ermee bezig was belde net op met de vraag hoe het ging.
Morgen spannende dag dus, naar Ossendrecht en de beelden tonen en het verhaal doen.
Zelfs mijn afdelingschef die vandaag hoorde dat ik ermee bezig was belde net op met de vraag hoe het ging.
Morgen spannende dag dus, naar Ossendrecht en de beelden tonen en het verhaal doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wat heerlijk als je zo onbezorgd weg kan gaan !JolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon moet van 18.30 tot 19.30 (wat vaak uitloppt naar 19.45) trainen (voetbal)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Dat wel. Maar om zover te komen, is er wel het een en ander voorbereidMara schreef:Wat heerlijk als je zo onbezorgd weg kan gaan !JolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon moet van 18.30 tot 19.30 (wat vaak uitloppt naar 19.45) trainen (voetbal)

Gelukkig passen opa en oma graag op

Ik weet, mijn Verlosser leeft
op zoek naar de mobiele telefoon van zoonlief. We hebben het ergens neergelegd en ik weet echt niet meer waar.
Volgende week komt hij thuis en dan zal dat wel het eerste zijn waar hij naar gaat vragen....
Volgende week komt hij thuis en dan zal dat wel het eerste zijn waar hij naar gaat vragen....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
al lekker wezen zwemmen met een vriendin
fijn met elkaar gepraat
wat is het toch een zegen om vrienden te mogen hebben
fijn met elkaar gepraat
wat is het toch een zegen om vrienden te mogen hebben

DVD's bestellen: Fireproof en Bella.
- MarthaMartha
bel hem op, dan hoor je 'm wel, of staat ie uit?albion schreef:op zoek naar de mobiele telefoon van zoonlief. We hebben het ergens neergelegd en ik weet echt niet meer waar.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
fireproof is geweldig!! zou iedereen moeten zien!albion schreef:DVD's bestellen: Fireproof en Bella.
Ja de telefoon staat al heel lang uit, dus dat hielp niet, maar ik kreeg een helder ogenblik... pfffffff.MarthaMartha schreef:bel hem op, dan hoor je 'm wel, of staat ie uit?albion schreef:op zoek naar de mobiele telefoon van zoonlief. We hebben het ergens neergelegd en ik weet echt niet meer waar.
Ik kreeg een email van mijn nicht en die raadde mij de volgende DVD's aan. (2 vond ik even genoeg)MarthaMartha schreef:fireproof is geweldig!! zou iedereen moeten zien!albion schreef:DVD's bestellen: Fireproof en Bella.
email schreef:
Films die ik en de kinderen erg mooi vinden zijn de films die door Sherwood Baptist Church zijn gemaakt.
Flywheel - gaat over een oneerlijke zakenman die tot inkeer komt, humoristisch!
Facing the Giants - gaat over een amerikaanse football coach die het allemaal tegenzit in het leven en dan besluit dat wat er ook gebeurt in zijn leven, of hij nu succes heeft of niet, of zijn team wint of niet, dat hij God zal prijzen. Aansprekelijk want gaat over jongelui.
Fireproof - heel erg mooi! Ik denk dat je die zelf ook wel mooi zal vinden.
En dan Bella waar ik ook weg van ben. Gaat over een meisje - een serveerster die zwanger raakt en dan overweegt abortus te plegen. Ze doet dat niet en het eindigt op een toch onverwachte en ontroerende noot. Het is een pro-life film.
- MarthaMartha
Bella ken ik niet, die facing the giants willen wij ook nog een keer zien. Flywheel is leuk, humoristisch, beetje gezocht wel, beetje echt nep, maar wel met goede lessen. Soms heb je 't gevoel dat het erg makkelijk gaat, maar juist dan komt er wel weer even tegenslag... best leuk ja! maar fireproof is beter!albion schreef:Ik kreeg een email van mijn nicht en die raadde mij de volgende DVD's aan. (2 vond ik even genoeg)MarthaMartha schreef:fireproof is geweldig!! zou iedereen moeten zien!albion schreef:DVD's bestellen: Fireproof en Bella.
email schreef:
Films die ik en de kinderen erg mooi vinden zijn de films die door Sherwood Baptist Church zijn gemaakt.
Flywheel - gaat over een oneerlijke zakenman die tot inkeer komt, humoristisch!
Facing the Giants - gaat over een amerikaanse football coach die het allemaal tegenzit in het leven en dan besluit dat wat er ook gebeurt in zijn leven, of hij nu succes heeft of niet, of zijn team wint of niet, dat hij God zal prijzen. Aansprekelijk want gaat over jongelui.
Fireproof - heel erg mooi! Ik denk dat je die zelf ook wel mooi zal vinden.
En dan Bella waar ik ook weg van ben. Gaat over een meisje - een serveerster die zwanger raakt en dan overweegt abortus te plegen. Ze doet dat niet en het eindigt op een toch onverwachte en ontroerende noot. Het is een pro-life film.