Wat doen we vandaag ? [6]

henriët

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door henriët »

vakantie vieren!!!
bezoek ontvangen!
samen met mn zusje eten maken,
en vanavond met mn schat van een zusje en onze lieve vriendin een strandwandeling maken..
even de storm uit ons hoofd laten razen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

henriët schreef:vakantie vieren!!!
bezoek ontvangen!
en vanavond met mn schat van een zusje en onze lieve vriendin een strandwandeling maken..

Gezellig !! :modo
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zojuist de boeken van 1 dochter gekaft :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Zaterdagavond naar een Kom Ook-avond in Hoevelaken geweest. Ds.G.Herwig(PKN Nunspeet) sprak daar over het indringende onderwerp: "Is je paspoort getekend". Ik had al wel eens 'verhalen' over hem gehoord. Een kameraad van mij mag hem nl. erg graag horen. Heeft de hele inleiding netjes uit z'n hoofd gedaan! Hele tijd z'n paspoort in de handen. Hij was heel direct. Hij staat pal voor voor Schrift en Belijdenis, daar kan niks afgedaan worden! Hij sprak o.a heel Bijbels over dat een bekering 100% genade was. Daar komt niets van de mens, dat wil die mens wel zo graag. Vertelde ook diverse dingen uit z'n eigen leven, dat kon hij heel beeldend doen! Uit de vragen bleek dat er veel onder jongeren wordt geworsteld met de toe-eigening van het heil. Eigenlijk hebben we daar nu veel te weinig tijd voor om wat van de zeggen. Misschien moeten daar eens een hele zaterdag over nagedacht worden, zo zei hij. Ik vind dat onderwerpen als deze best eens vaker aan bod mogen, dit zijn waardevolle avonden! Hij durfde ook zo te zeggen: dat hij zich vaak schaamde voor zijn collega-predikanten wat daar allemaal bij door kon. Nu weet ik niet of hij daarmee de linkerkant van de PKN bedoelde of ook wel in sommige delen van de Ger.Bond. Hij was overigens voor predikant van zijn signatuur keurig gekleed: zwart pak en stropdas zonder maar ene felle kleur. Zou hij dat speciaal voor deze avond hebben gedaan of is hij zo?
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Gijs83 schreef:Zaterdagavond naar een Kom Ook-avond in Hoevelaken geweest. Ds.G.Herwig(PKN Nunspeet) sprak daar over het indringende onderwerp: "Is je paspoort getekend". Ik had al wel eens 'verhalen' over hem gehoord. Een kameraad van mij mag hem nl. erg graag horen. Heeft de hele inleiding netjes uit z'n hoofd gedaan! Hele tijd z'n paspoort in de handen. Hij was heel direct. Hij staat pal voor voor Schrift en Belijdenis, daar kan niks afgedaan worden! Hij sprak o.a heel Bijbels over dat een bekering 100% genade was. Daar komt niets van de mens, dat wil die mens wel zo graag. Vertelde ook diverse dingen uit z'n eigen leven, dat kon hij heel beeldend doen! Uit de vragen bleek dat er veel onder jongeren wordt geworsteld met de toe-eigening van het heil. Eigenlijk hebben we daar nu veel te weinig tijd voor om wat van de zeggen. Misschien moeten daar eens een hele zaterdag over nagedacht worden, zo zei hij. Ik vind dat onderwerpen als deze best eens vaker aan bod mogen, dit zijn waardevolle avonden! Hij durfde ook zo te zeggen: dat hij zich vaak schaamde voor zijn collega-predikanten wat daar allemaal bij door kon. Nu weet ik niet of hij daarmee de linkerkant van de PKN bedoelde of ook wel in sommige delen van de Ger.Bond. Hij was overigens voor predikant van zijn signatuur keurig gekleed: zwart pak en stropdas zonder maar ene felle kleur. Zou hij dat speciaal voor deze avond hebben gedaan of is hij zo?
gunst Gijs, er is een wereld voor je opengegaan, of niet? ;)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

:haha Wat denk je Gijs: in de PKN hebben dominees geen pak meer aan, of in ieder geval geen zwart pak? Denk je nou echt dat ie dat alleen voor die avond heeft gedaan?

Maar fijn dat het een goede avond was. :super
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Net terug van 7 kilometer hard lopen. Zweet nu peentjes.
*girly*

Bericht door *girly* »

vanmorgen sleuteloverdracht gehad, en in ons huisje rond gestruind.
vanmiddag en vanav gewerkt
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
henriët

Bericht door henriët »

Schemerlichtje schreef:
bezoek ontvangen!

t Was heerlijk.
De zon in de zee zien zakken,
storm weggeraast.
enz enz
:tilt
oh ja.. en nog ff wat gedronknen bij onze vriendin
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
huisman schreef:
JolandaOudshoorn schreef:VBW
:quoi
zie: http://www.rensky.nl/vbw/home.htm
Klik dan bij foto's 2010 en kijk of je mij kan spotten ;)
http://www.hhveenendaal.nl/website/inde ... Itemid=136

in het fotoalbum leuke foto's van de VBW :super
Geweldige foto's!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

JolandaOudshoorn schreef:Geweldige foto's!!
Ja, maar wie was nou helma?
't Is niet mogelijk, maar ik meen wel jou gezien te hebben. :)
helma

Bericht door helma »

jvdg schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Geweldige foto's!!
Ja, maar wie was nou helma?
't Is niet mogelijk, maar ik meen wel jou gezien te hebben. :)

ik ben regelmatig in beeld
en had daar in elk geval nog een bril...
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

henriët schreef:
Schemerlichtje schreef:
bezoek ontvangen!

t Was heerlijk.
De zon in de zee zien zakken,
storm weggeraast.
enz enz
:tilt
oh ja.. en nog ff wat gedronknen bij onze vriendin
Was vast geweldig als ik het zo hoor. Moet voor herhaling vatbaar zijn geweest, of niet?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

MarthaMartha schreef:
Gijs83 schreef:Zaterdagavond naar een Kom Ook-avond in Hoevelaken geweest. Ds.G.Herwig(PKN Nunspeet) sprak daar over het indringende onderwerp: "Is je paspoort getekend". Ik had al wel eens 'verhalen' over hem gehoord. Een kameraad van mij mag hem nl. erg graag horen. Heeft de hele inleiding netjes uit z'n hoofd gedaan! Hele tijd z'n paspoort in de handen. Hij was heel direct. Hij staat pal voor voor Schrift en Belijdenis, daar kan niks afgedaan worden! Hij sprak o.a heel Bijbels over dat een bekering 100% genade was. Daar komt niets van de mens, dat wil die mens wel zo graag. Vertelde ook diverse dingen uit z'n eigen leven, dat kon hij heel beeldend doen! Uit de vragen bleek dat er veel onder jongeren wordt geworsteld met de toe-eigening van het heil. Eigenlijk hebben we daar nu veel te weinig tijd voor om wat van de zeggen. Misschien moeten daar eens een hele zaterdag over nagedacht worden, zo zei hij. Ik vind dat onderwerpen als deze best eens vaker aan bod mogen, dit zijn waardevolle avonden! Hij durfde ook zo te zeggen: dat hij zich vaak schaamde voor zijn collega-predikanten wat daar allemaal bij door kon. Nu weet ik niet of hij daarmee de linkerkant van de PKN bedoelde of ook wel in sommige delen van de Ger.Bond. Hij was overigens voor predikant van zijn signatuur keurig gekleed: zwart pak en stropdas zonder maar ene felle kleur. Zou hij dat speciaal voor deze avond hebben gedaan of is hij zo?
Valt wel mee, zo ineens niet, maar toch ben me wat aan het orienteren.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Gijs83 schreef:
MarthaMartha schreef:
Valt wel mee, zo ineens niet, maar toch ben me wat aan het orienteren.
fijn Gijs, blij dat het je meeviel!
En weet je, ook al heeft de volgende dominee wel een rode stropdas om, het gaat om de inhoud van zijn boodschap!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten