Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Ben naar de voetbal geweest Excelsior'31-Rijnsburgse boys.
Rijssen schreef:Ben naar de voetbal geweest Excelsior'31-Rijnsburgse boys.
Eerst 100 km gefiets (gemiddeld 30 km/h), toen naar de voetbal, daarna bbq bij mijn ouders met de hele familie (waaronder 3 andere forummers)
- MarthaMartha
tukkertje, rijssen, .... en dan nog 2.... Mmmmm geen ideetukkertje schreef:Rijssen schreef:Ben naar de voetbal geweest Excelsior'31-Rijnsburgse boys.
Eerst 100 km gefiets (gemiddeld 30 km/h), toen naar de voetbal, daarna bbq bij mijn ouders met de hele familie (waaronder 3 andere forummers)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gis, Dia of HendrikusMarthaMartha schreef:tukkertje, rijssen, .... en dan nog 2.... Mmmmm geen ideetukkertje schreef:Rijssen schreef:Ben naar de voetbal geweest Excelsior'31-Rijnsburgse boys.

- MarthaMartha
op een of andere manier lijkt me dat geen combinatie....helma schreef:Gis, Dia of HendrikusMarthaMartha schreef:tukkertje, rijssen, .... en dan nog 2.... Mmmmm geen ideetukkertje schreef:Rijssen schreef:Ben naar de voetbal geweest Excelsior'31-Rijnsburgse boys.
(maar ja, in het gezin waar ik uitkom zijn de verschillen ook errug groot, dus zou kunnen)
- MarthaMartha
helma schreef:Gis, Dia of HendrikusMarthaMartha schreef:tukkertje, rijssen, .... en dan nog 2.... Mmmmm geen ideetukkertje schreef:Rijssen schreef:Ben naar de voetbal geweest Excelsior'31-Rijnsburgse boys.
kkwam Gabriëlle ook niet die kant vandaan? die had zaterdag in ieder geval ook een bbqGabrielle schreef:bbq, en zojuist nog een stukje rabarbertaart (eigenlijk een soort rabarbercake)

Gissen doet missenhelma schreef:Gis, Dia of Hendrikus

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
vanmorgen een paar boodschappen gedaan bij bruna (postzegels), groenteboer (broccoli en pruimen), slager (katenvlinders) en bloemenwinkel (paar vrolijke kalebasjes).
vanmorgen samen met mijn zus de week begonnen
lekker gekletst en benden aan de slag
vanavond een intervieuw over hoe het is moeder te zijn van een groot gezin

http://www.hhveenendaal.nl/website/inde ... Itemid=136JolandaOudshoorn schreef:zie: http://www.rensky.nl/vbw/home.htmhuisman schreef:JolandaOudshoorn schreef:VBW
Klik dan bij foto's 2010 en kijk of je mij kan spotten
in het fotoalbum leuke foto's van de VBW

richting brabant vanmiddag, morgen ws apeldoorn, donderdag een dagje uit weet alleen nog niet waar naar toe. woensdag dagje thuis.
en ms brabant. vrijdag moet mijn man gaan werken en dan wil ik ook een hele dag alleen maar bezig zijn met mijn school. Oh nee, dat is
waar ook dan heb ik afgesproken om naar barneveld te gaan samen met mijn broer.
Komt er deze week weer niets van. Ik kom tijd te kort en de vakantie is bijna om
en ms brabant. vrijdag moet mijn man gaan werken en dan wil ik ook een hele dag alleen maar bezig zijn met mijn school. Oh nee, dat is
waar ook dan heb ik afgesproken om naar barneveld te gaan samen met mijn broer.
Komt er deze week weer niets van. Ik kom tijd te kort en de vakantie is bijna om

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Leuk! voor een krant of tijdschrift?helma schreef:vanmorgen samen met mijn zus de week begonnen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik zeg niks....Orchidee schreef:Leuk! voor een krant of tijdschrift?helma schreef:vanmorgen samen met mijn zus de week begonnen
Ik hoop dan stiekum voor de Terdege of Gezinsgids, want ik heb geen RD meerhelma schreef:ik zeg niks....Orchidee schreef:Leuk! voor een krant of tijdschrift?helma schreef:vanmorgen samen met mijn zus de week begonnen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ben weer aan het werk, beetje aan het bijkomen ondertussen
Van donderdag tot zondag op het Flevo Festivsl geweest, dus niet zo heel veel slaap gehad. Wel genoten van allerlei soorten muziek, een goede sfeer, heerlijk weer etc. Vannacht nog ff een goede nacht maken en ik kan er weer helemaal tegenaan 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."