Vanmiddag zien gebeuren: hap - slik - weg

Geweldig, wat is de natuur toch mooi...om stil van te worden!Corydoras schreef:Hier nog wat lenteplaatjes:
Vanmiddag zien gebeuren: hap - slik - weg![]()
een konijn met 3 oren???Corydoras schreef:Hier nog wat lenteplaatjes:
Je ziet toch wel dat het 2 konijntjes zijn heMarthaMartha schreef:
een konijn met 3 oren???
in dat geval is er 1 met maar 1 oor....Orchidee schreef:Je ziet toch wel dat het 2 konijntjes zijn heMarthaMartha schreef:
een konijn met 3 oren???
Helaas, beter heb ik niet voor je. Een fractie van een seconde keken ze allebei naar mij, maar ik was net te laatMarthaMartha schreef:in dat geval is er 1 met maar 1 oor....Orchidee schreef:Je ziet toch wel dat het 2 konijntjes zijn heMarthaMartha schreef:
een konijn met 3 oren???
het lijkt op 1 konijn met een gespleten schedel en 3 oren
Hij heeft daar vast wel vriendjes in de buurt zitten. In Moordrecht heeft-ie er geloof ik ook wel eentje.JolandaOudshoorn schreef:prachtig Hendrikus!!!
Kan jij niet wat plaatjes komen schieten in Groot Ammers (voor 5 mei)
Zal ik regelen dat jij ook even op 't urgel mag
Niet in Groot-Ammers. Ik heb geen idee waar het ligt. Op Ameland of zo?Gijs83 schreef:Hij heeft daar vast wel vriendjes in de buurt zitten. In Moordrecht heeft-ie er geloof ik ook wel eentje.JolandaOudshoorn schreef:prachtig Hendrikus!!!
Hendrikus schreef:Niet in Groot-Ammers. Ik heb geen idee waar het ligt. Op Ameland of zo?Gijs83 schreef:Hij heeft daar vast wel vriendjes in de buurt zitten. In Moordrecht heeft-ie er geloof ik ook wel eentje.JolandaOudshoorn schreef:prachtig Hendrikus!!!
In de buurt van Ammerstol, Bergstoep, Bergambacht, Liesveld, Graafland, Gelkennes... Dat laatste gehucht ben ik volgens mij nooit geweest.... maar daar kan ik me wel in vergissen...JolandaOudshoorn schreef:Hendrikus schreef:Niet in Groot-Ammers. Ik heb geen idee waar het ligt. Op Ameland of zo?Gijs83 schreef:Hij heeft daar vast wel vriendjes in de buurt zitten. In Moordrecht heeft-ie er geloof ik ook wel eentje.JolandaOudshoorn schreef:prachtig Hendrikus!!!
Zal ik regelen dat jij ook even op 't urgel mag![]()
en nou benne ik geen vriendjes meer met drikus
![]()