rehobothkerk in zeist? (Helma heeft nl iemand met een bontje zien lopen...)Zita schreef:wihaa, dan waren we toch op twee verschillende bruiloftenMarthaMartha schreef:Mmm????Zita schreef:nee, dat prachtige vierstemmige lied tijdens de receptie.MarthaMartha schreef: welk lied? ná de receptie?
Ik ben snik nieuwsgierig inmiddels natuurlijk...
wie weet kén ik je gewoon.... hihi... er waren zóveel bekenden
Ik was op de receptie.... dei was tot half 10, dus toen zijn wij weggegaan....
geen lied gehoord....De receptie waar ik was, duurde tot half elf.
Wat doen we vandaag ? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 21 jan 2010, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
de boel doen, boodschappen met mn zus en opa, koffiedrinken bij opa en nu gaan nadenken hoe ik de dag verder ga doorbrengen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Yes!MarthaMartha schreef: rehobothkerk in zeist? (Helma heeft nl iemand met een bontje zien lopen...)
Ik ga vanavond op babyvisite, Joanne en ik hebben er sinds gisternacht een neefje bij!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Oude-Waarheid
Vast ervaring opdoen leuk hoorMarnix schreef:Ik ga vanavond op babyvisite, Joanne en ik hebben er sinds gisternacht een neefje bij!

Haha... bevalt me wel, die nichtjes en neefjes... wel de lusten, niet de lasten... 
Overigens, "vast ervaring opdoen" klinkt ook alsof ik binnenkort zelf kinderen heb... en dat is nog maar de grote vraag, zoals ik eerder al wel eens heb aangegeven is die kans niet zo heel groot.

Overigens, "vast ervaring opdoen" klinkt ook alsof ik binnenkort zelf kinderen heb... en dat is nog maar de grote vraag, zoals ik eerder al wel eens heb aangegeven is die kans niet zo heel groot.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hé, daar was ik ook!!Zita schreef:Yes!MarthaMartha schreef: rehobothkerk in zeist? (Helma heeft nl iemand met een bontje zien lopen...)

- JolandaOudshoorn
denken, denken, denken, denken, denken, denken....
en verder het huishouden, mijn bidgroepje gehad (heerlijk als je samen je zorgen bij God kan neerleggen) en vanavond vergadering (verdrijft de mogelijheid voor denken)
en verder het huishouden, mijn bidgroepje gehad (heerlijk als je samen je zorgen bij God kan neerleggen) en vanavond vergadering (verdrijft de mogelijheid voor denken)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag boodschappen doen, we hadden maandag willen gaan, maar als je 2 auto's hebt die niet starten willen...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
dat klopt wel; DC-mensen kwamen later en mochten langer blijvenZita schreef:wihaa, dan waren we toch op twee verschillende bruiloftenMarthaMartha schreef:Mmm????Zita schreef:nee, dat prachtige vierstemmige lied tijdens de receptie.MarthaMartha schreef: welk lied? ná de receptie?
Ik ben snik nieuwsgierig inmiddels natuurlijk...
wie weet kén ik je gewoon.... hihi... er waren zóveel bekenden
Ik was op de receptie.... dei was tot half 10, dus toen zijn wij weggegaan....
geen lied gehoord....De receptie waar ik was, duurde tot half elf.

en daar hoorden wij niet bij M&M

@ Machteld....jammer!! had je best wel weer even willen spreken

Vandaag liep anders dan gepland. Vanmorgen gezellig mijn schoonmoeder op de thee gehad (had geen koffiemelk meer...
) en vanmiddag met een vriendin onverwachts winkelen in Dordrecht.
Nu weer snel verder met waar ik mee bezig was.

Nu weer snel verder met waar ik mee bezig was.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
sterkte in en met alles Jolanda!JolandaOudshoorn schreef:denken, denken, denken, denken, denken, denken....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
van alles...
schoonmaken, tandarts, vanmiddag met mijn zusje wezen winkelen.... we konden ons de laatste keer niet meer herinneren dat we dat gedaan hebben (en kwamen tot de conclusie dat we dat misschien nog wel nooit gedaan hebben samen (hi, en we zijn al ruim 33 jaar zussen)... het was wel gezellig. het is in elk geval ook lang geleden dat ik bij zoveel refowinkels binnen ben geweest.....
schoonmaken, tandarts, vanmiddag met mijn zusje wezen winkelen.... we konden ons de laatste keer niet meer herinneren dat we dat gedaan hebben (en kwamen tot de conclusie dat we dat misschien nog wel nooit gedaan hebben samen (hi, en we zijn al ruim 33 jaar zussen)... het was wel gezellig. het is in elk geval ook lang geleden dat ik bij zoveel refowinkels binnen ben geweest.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Huishouden
Wassen, strijken, wassen strijken...
"GROTE BOODSCHAPPEN" doen
Deze week laatste keer...
Wassen, strijken, wassen strijken...
"GROTE BOODSCHAPPEN" doen

Inderdaad, sommigen hadden het wel eens gebruikt. Je kunt daardoor sneller iets uit iemand halen, waar zijn knelpunten zitten of juist zijn kwaliteiten. Verder heb jen nog kaartjes met vervormingen(dat is als je ergens in doorgeslagen bent: bv.overtuigend is een kwaliteit maar drammerig is de vervorming daarbij!) Verder heb je nog half-latente en latente kwaliteiten. De half-latente zijn dingen waar je nog aan moet werken of die je laten zakken als er een knelpunt komt.refo schreef:Nee, ik snap er niets van. Zeker voor een integratieburo lijkt me dat wel een belangrijk spel.Gijs83 schreef:Lijkt me duidelijk, toch!?refo schreef:Waarom niet?Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.C.A.van Dieren over Jona(in de walvis).
Morgen medewerkersdag van re-integratiebureau in Doorn(Het Brandpunt). We gaan o.a.een kwaliteitenspel doen. Dus dan ben ik weinig tot helemaal niet.
Kijk ook eens op www.kwaliteitenspel.nl