Men zegt van niet.Orchidee schreef:nou, nou ...is het zo erg?henriët schreef:NEE!helma schreef:henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
je trouwfoto's
Maar ik wil nog een beetje anonimiteit hebben hier

Men zegt van niet.Orchidee schreef:nou, nou ...is het zo erg?henriët schreef:NEE!helma schreef:henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
je trouwfoto's
Met een beetje knip en plakwerk, hoeft je hoofd er niet op, alleen "DE" jurkhenriët schreef:Men zegt van niet.
sja, die is een beetje te bekend hier in de omgeving.. dus ja...Orchidee schreef:Met een beetje knip en plakwerk, hoeft je hoofd er niet op, alleen "DE" jurkhenriët schreef:Men zegt van niet.
ja ja... maar foto's van anderen op RF plaatsen wel he.henriët schreef: Men zegt van niet.
Ja, hier nog één. Ik weet werkelijk niet hoe het werkt. En helma heeft 't al twee keer uitgelegd, maar dat gaat dan zo snel, dat ik de eerste zin alweer vergeten ben.henriët schreef:ja t is misschien wel dom hoor van me, maar ja, via imageshack ofzoiets lukt me ook niet eens, dus ja,hmprff schreef:henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
ach ja, elk mens zn onkundige dingen he
Tja,Lassie schreef:ja ja... maar foto's van anderen op RF plaatsen wel he.henriët schreef: Men zegt van niet.