Wat doen we vandaag ? [6]

Jo-Ann

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Jo-Ann »

- regelen van een andere internetverbinding (ben kliksafe inmiddels spuugzat)
- al mijn werk inhalen wat ik de afgelopen week nog niet heb gedaan.....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Luther schreef:
MarthaMartha schreef:
Luther schreef:Vanmorgen heb ik voor het eerst van m'n leven een nieuwe broek gekocht zonder mijn vrouw, of mijn moeder erbij...:)
:oO :oO
:haha :haha
Vertel eens wat je hiermee bedoelt?
:oO :oO = Bedoel je werkelijk dat je nooit een broek hebt gekocht zonder hulp? Dat vind ik wel grappig... als je er al een half leven zo'n beetje op hebt zitten
:haha :haha = ik zie het voor me, passen, verzuchtend "wat zou Kathe ervan vinden? was ze er nou maar bij..." beetje onzeker toch maar afrekenen

zoiets zeg maar.... :huhu
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

MarthaMartha schreef: :oO :oO = Bedoel je werkelijk dat je nooit een broek hebt gekocht zonder hulp? Dat vind ik wel grappig... als je er al een half leven zo'n beetje op hebt zitten
Ja dat bedoel ik inderdaad echt...:)
MarthaMartha schreef::haha :haha = ik zie het voor me, passen, verzuchtend "wat zou Kathe ervan vinden? was ze er nou maar bij..." beetje onzeker toch maar afrekenen

Nee, daar vergis je heel erg in. Ik wist ongeveer wat ik wilde, liep naar binnen, zag een dergelijke broek, paste 'm, zat goed, inpakken, betalen en weer weg. Ik denk dat ik nog geen 10 minuten in de winkel ben geweest.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Luther schreef:
MarthaMartha schreef: :oO :oO = Bedoel je werkelijk dat je nooit een broek hebt gekocht zonder hulp? Dat vind ik wel grappig... als je er al een half leven zo'n beetje op hebt zitten
MarthaMartha schreef::haha :haha = ik zie het voor me, passen, verzuchtend "wat zou Kathe ervan vinden? was ze er nou maar bij..." beetje onzeker toch maar afrekenen

Nee, daar vergis je heel erg in. Ik wist ongeveer wat ik wilde, liep naar binnen, zag een dergelijke broek, paste 'm, zat goed, inpakken, betalen en weer weg. Ik denk dat ik nog geen 10 minuten in de winkel ben geweest.
Dus nu doe je het voortaan altijd alleen?

(toch jammer dat je dat niet eerder geprobeerd hebt dan, had je veel winkelen bespaard ;) )
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Net de droogmolen opgepakt en daarmee een half uur onder de party-tent gezeten, zodat de bijna opgedroogde was niet nat zou regenen... Gelukkig kwam mn vrouw wat tucjes brengen, en om wat fotos te maken.....
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

MarthaMartha schreef:
Luther schreef:

Dus nu doe je het voortaan altijd alleen?

(toch jammer dat je dat niet eerder geprobeerd hebt dan, had je veel winkelen bespaard ;) )
Nee, dit is voorlopig weer de laatste keer; want ik heb nog maar de helft verklapt: doorgaans ga ik helemaal niet mee om een broek te kopen...:) :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
henriët

Bericht door henriët »

inpakken gaat lekker, niets is handiger dan een caravan.. de spullen erin leggen en je bent klaar.. bedden maak ik hier ook al op!
:yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

henriët schreef:inpakken gaat lekker, niets is handiger dan een caravan.. de spullen erin leggen en je bent klaar.. bedden maak ik hier ook al op!
Maarre... je moet toch heel goed opletten hoe zo'n ding beladen wordt en dat de caravan op de dissel zo'n 75-100 kilo zwaarder is dan achteraan?
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

henriët schreef:inpakken gaat lekker, niets is handiger dan een caravan.. de spullen erin leggen en je bent klaar.. bedden maak ik hier ook al op!

Ja, nu vind je het allemaal nog leuk, voorpret. Wacht maar totdat je op de camping staat en het regent onophoudelijk... ;)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Wilhelm schreef:

Ja, nu vind je het allemaal nog leuk, voorpret. Wacht maar totdat je op de camping staat en het regent onophoudelijk... ;)
Weet je wel hoe knus het dan in een caravan is?
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Luther schreef:
Wilhelm schreef:

Weet je wel hoe knus het dan in een caravan is?
Ik weet waar ik over praat ja. En knus ? Misschien de eerste tien minuten, maar zodra het langer duurt verlang je naar huis.... Maar ja, mn vrouw roept net door de caravan dat ze een strookje blauw ziet. (een strookje als eensmans hand, maar toch)

Verder is het idd wel gezellig hoor, ik zit een beetje te klagen. ;)
Mara

Bericht door Mara »

Wij hebben jaren geleden 14 dagen "knus" in een caravan gezeten, op Texel.
14 dagen regen, ik wilde wel kruipend naar huis :cry
Maar ja, mijn ouders vonden het zonde van het geld, echt Hollands, we hebben betaald, dus we blijven zitten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Wilhelm schreef:Ik weet waar ik over praat ja. En knus ? Misschien de eerste tien minuten, maar zodra het langer duurt verlang je naar huis.... Maar ja, mn vrouw roept net door de caravan dat ze een strookje blauw ziet. (een strookje als eensmans hand, maar toch)

Verder is het idd wel gezellig hoor, ik zit een beetje te klagen. ;)
Oooh, het regent bij jullie? Tja, hier niet hoor. Prachtig weer, iedereen buiten!
helma

Bericht door helma »

vanmiddag wilden de dochters een maskertje en mama moest er ook aan geloven :oO
Hoop schik gehad met elkaar
(nee; ik zet geen foto's op hyves :hum )
Marnix

Bericht door Marnix »

Een caravan heeft vaak een luifel.... dan is het ruim genoeg bij slecht weer. Verder ken ik maar weinig landen waar het in de zomer 2 weken lang regent. Is dat toch het geval, dan heb je het verkeerde land uitgekozen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gesloten