vanavond fotoreportage ophalen

MarthaMartha schreef:werken
Blijkbaar niet zoveel vrij in zijn vakantie....Gijs83 schreef: Vanavond naar weekdienst in Enter, daar gaat Ds.A.A.Brugge voor, die is daar met vakantie.
nou, ik ook!!!helma schreef:MarthaMartha schreef:werken
Ah!! ik ben ook erg benieuwd!!
Ja, dat snap ik ook nooit zo goed.vlinder schreef:Blijkbaar niet zoveel vrij in zijn vakantie....Gijs83 schreef: Vanavond naar weekdienst in Enter, daar gaat Ds.A.A.Brugge voor, die is daar met vakantie.
100% eens.Luther schreef:Ja, dat snap ik ook nooit zo goed.vlinder schreef:Blijkbaar niet zoveel vrij in zijn vakantie....Gijs83 schreef: Vanavond naar weekdienst in Enter, daar gaat Ds.A.A.Brugge voor, die is daar met vakantie.
Als een dominee vakantie heeft, dan lijkt het me logisch dat hij twee weken gewoon helemaal niet preekt. Vakantie is toch bedoeld om tot rust te komen? Het lijkt me voor een predikant ook weleens heerlijk om zondags in de bank te zitten en naar een collega te luisteren, eventueel van een ander kerkverband.
jvdg schreef: Hoe is het met jouw nieuwe vakantie "speeltje"?
Käthe informeerde ons dat ze geen kind aan je had, omdat je zo zoet bezig bent.
Daar snij je iets aan ! Ik snap dat ook niet zo goed, een dominee gaat op vakantie, is moe van het hele jaar van alles moeten en moet op vakantie dan ook nog.Luther schreef:Ja, dat snap ik ook nooit zo goed.vlinder schreef:Blijkbaar niet zoveel vrij in zijn vakantie....Gijs83 schreef: Vanavond naar weekdienst in Enter, daar gaat Ds.A.A.Brugge voor, die is daar met vakantie.
Als een dominee vakantie heeft, dan lijkt het me logisch dat hij twee weken gewoon helemaal niet preekt. Vakantie is toch bedoeld om tot rust te komen? Het lijkt me voor een predikant ook weleens heerlijk om zondags in de bank te zitten en naar een collega te luisteren, eventueel van een ander kerkverband.
Rijssen schreef:Uitslapen, stukje zwemmen in de zee, ontbijtje nemen, baantje zwemmen in zwembad, biertje drinken, lunch nuttigen, even in de zon liggen en boek lezen, weer biertje drinken, douchen, uit eten in de stad, en gezellig borrelen.
En dat 22 dagen lang@ http://www.havania.com/hotel.php?l=ned
Een dominee mag toch wel preken in zijn vakantie. Als het goed is doet een dominee dat graag en willen ze best eens in een vakantie een weekdienst vervullen.vlinder schreef:Blijkbaar niet zoveel vrij in zijn vakantie....Gijs83 schreef: Vanavond naar weekdienst in Enter, daar gaat Ds.A.A.Brugge voor, die is daar met vakantie.
Gezellig!henriët schreef:nou, ik ook!!!helma schreef:MarthaMartha schreef:werken
Ah!! ik ben ook erg benieuwd!!
als we terugkomen van de vakantie, doen we een avondje hoor!!!