Gek hé......als zo'n mopje over een dominee gemaakt zou zijn, dan waren hier de rapen gaar...................maar blijkbaar omdat het over de Paus gaat mag het wél???????? Raar soort opvatting over wat wél en wat géén humor is.......................Unionist schreef:Ken je het mailadres van de Paus?
urbi@orbi
Deze is echt leuk...
Anders nemen we gewoon ora@labora of luctor@emergolimosa schreef:het grappige is dat "orbi" in zo'n beetje de meeste TLD's (.nl en .com en .tk enzo) is geregistreerd, de kans dat er email-adressen bestaan die beginnen met urbi@orbi lijkt mij behoorlijk groot
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
ora et labora,.......... bid en werk
urbi et orbi,........zegen voor de stad en de wereld
zijn dát nu dingen waar je a) grapjes over maakt en b) ge- of misbruik van maakt?
alleen maar omdat het betekenisvolle begrippen zijn van een ánder geloof of van een kerk, of je nu gelooft of niet, of andersgelovig bent??
Ik zie dat niet zo als hartverheffend.......
urbi et orbi,........zegen voor de stad en de wereld
zijn dát nu dingen waar je a) grapjes over maakt en b) ge- of misbruik van maakt?
alleen maar omdat het betekenisvolle begrippen zijn van een ánder geloof of van een kerk, of je nu gelooft of niet, of andersgelovig bent??
Ik zie dat niet zo als hartverheffend.......
Goed, jij vindt het wél grappig......maar als er nu eens iemand op de grappige gedachte komt om, ik geef even een voorbeeld uit de losse pols, vanboven@naarbeneden.nl zou neerschrijven..........Unionist schreef:ja hoor, ik vind het wél grappig.
nou, je kunt er staat op maken dat je de héle gergem uit de valk/wekerom op je nek krijgt plus een flink deel van de rest van de achterban van RF.......................want dán kom je ineens aan iemand óf iets uit refokringen, en DAT MAG NIET!!! volgens de refokringen......................maar wél uit andere geloven, zoals mohammed@deberg.nl (dat ook al gesignaleerd is)
volgens mij begrijp je de grap niet, gezien de voorbeelden die gegeven zijn.Petrus schreef:Goed, jij vindt het wél grappig......maar als er nu eens iemand op de grappige gedachte komt om, ik geef even een voorbeeld uit de losse pols, vanboven@naarbeneden.nl zou neerschrijven..........Unionist schreef:ja hoor, ik vind het wél grappig.
nou, je kunt er staat op maken dat je de héle gergem uit de valk/wekerom op je nek krijgt plus een flink deel van de rest van de achterban van RF.......................want dán kom je ineens aan iemand óf iets uit refokringen, en DAT MAG NIET!!! volgens de refokringen......................maar wél uit andere geloven, zoals mohammed@deberg.nl (dat ook al gesignaleerd is)
Voor iedereen die trouwens wel eens in de Sixtijnse kapel is geweest. De volgende engelse rekening werd verzonden na een dakreparatie van een soortgelijk gebouw:
"to: renovating heaven and adjusting the stars,
washing servant of high priest and putting carmine on his cheeks,
and brightening up the flames of hell,
puting a new tail on the devil, and doing odd jobs for the damned,
and correcting the ten commandments..."
hehehe, da's humor . . .parsifal schreef:Voor iedereen die trouwens wel eens in de Sixtijnse kapel is geweest. De volgende engelse rekening werd verzonden na een dakreparatie van een soortgelijk gebouw:
Mag dat even door deze of gene in leesbaar nederlands vertaald worden, dan kan ik misschien het lollige er ook van inzien....................limosa schreef:hehehe, da's humor . . .parsifal schreef:Voor iedereen die trouwens wel eens in de Sixtijnse kapel is geweest. De volgende engelse rekening werd verzonden na een dakreparatie van een soortgelijk gebouw: