Heb je geen blender

Mara schreef:Tenzij je calorierijke dranken neemt![]()
Heb je geen blender
Whaaa lees het nu pas.MarthaMartha schreef:betonbandjes? als je die nu hier effe ophaalt... ben ik ze kwijt, heb jij ze voordelig, kun je meteen je houten kistje meenemen.....Lourens schreef:Straks eerst wat betonbandjes halen zodat ik verder kan met de voliere.
Maar begin van middag willen dames naar de stad. We hebben met ons drietjes een afspraak bij de opticien.
Eens zien of papa achteruit is gegaan........ maar in ieder geval wel een nieuwe bril bestellen.
Hierna laat ik de dames wel achter en ga terug naar huis om samen met mijn zoon naar de beklimming van de Tourmalet te kijken.
wist niet dat ze in Almelo ook al een vliegveld haddenRijssen schreef:Koffers inpakken, en morgenvroeg om 7uur de lucht in, op naar Heraklion airport.
Vertel, kom je in de buurt???henriët schreef:Prinsje is voor t laatst naar de peuterschool, feestochtend in een speeltuin!
Jetje met haar nichtje zijn druk aan het 'bibliotheekje'spelen, heel leuk.. (( ze mogen straks zelf aaaaaaaalle boeken weer opruimen)
Mama doet de boel, de strijk, maakt de bedden in de caravan op.
En dan tussen de middag rijden we naar het midden des lands, en bivakkeren we daar tot morgen ( op een erf;))
yepMarthaMartha schreef:Vertel, kom je in de buurt???henriët schreef:Prinsje is voor t laatst naar de peuterschool, feestochtend in een speeltuin!
Jetje met haar nichtje zijn druk aan het 'bibliotheekje'spelen, heel leuk.. (( ze mogen straks zelf aaaaaaaalle boeken weer opruimen)
En dan tussen de middag rijden we naar het midden des lands, en bivakkeren we daar tot morgen ( op een erf;))
Tijd voor een koffiestop in Veenendaal?henriët schreef:yepMarthaMartha schreef:Vertel, kom je in de buurt???henriët schreef:Prinsje is voor t laatst naar de peuterschool, feestochtend in een speeltuin!
Zou dolgraag willen, maar we zitten al wat krap in tijd.MarthaMartha schreef:Tijd voor een koffiestop in Veenendaal?henriët schreef:yepMarthaMartha schreef:Vertel, kom je in de buurt???henriët schreef:Prinsje is voor t laatst naar de peuterschool, feestochtend in een speeltuin!
heeel fijne vakantie!!!Orchidee schreef:Inpakken, en nog veeeeeeeeeeeeel meer
Thankshenriët schreef:heeel fijne vakantie!!!Orchidee schreef:Inpakken, en nog veeeeeeeeeeeeel meer