Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
in Zwitserland.....
Ergens waar nooit ruzie is!!!! 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
tsja maja dat kan tog nietjudith schreef:Ergens waar nooit ruzie is!!!!

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Dankzij onze zondeval.monique schreef:tsja maja dat kan tog nietjudith schreef:Ergens waar nooit ruzie is!!!!
Dat is wel erg berustend.Gijs83 schreef:Dankzij onze zondeval.monique schreef:tsja maja dat kan tog nietjudith schreef:Ergens waar nooit ruzie is!!!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nog 38 nachtjes slapen + 1 waken.....Lassie schreef:in Zwitserland.....
--------------
Ja, das miss wel zo, maar..waarom kan het dan nooit ff zonder ruzie enz?Gijs83 schreef:Dankzij onze zondeval.monique schreef:tsja maja dat kan tog nietjudith schreef:Ergens waar nooit ruzie is!!!!
Ach Judith............. beginnen met elkaar respecteren en vooral te luisteren. Dan moet het toch kunnen.judith schreef: Ja, das miss wel zo, maar..waarom kan het dan nooit ff zonder ruzie enz?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- monique
ligt aan de personen
soms kan ik zo boos worden heh thuis mogen ze niks en dan gaan ze ff lekker op iemand afreageren
tis gewoon oneerlijk
soms kan ik zo boos worden heh thuis mogen ze niks en dan gaan ze ff lekker op iemand afreageren

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
En als mensen nou niet willen luisteren? (en altijd mar roddelen)fluitje schreef:Ach Judith............. beginnen met elkaar respecteren en vooral te luisteren. Dan moet het toch kunnen.judith schreef: Ja, das miss wel zo, maar..waarom kan het dan nooit ff zonder ruzie enz?
MIsschien gewoon de wijste zijn en dan gewoon negeren.judith schreef:En als mensen nou niet willen luisteren? (en altijd mar roddelen)fluitje schreef:Ach Judith............. beginnen met elkaar respecteren en vooral te luisteren. Dan moet het toch kunnen.judith schreef: Ja, das miss wel zo, maar..waarom kan het dan nooit ff zonder ruzie enz?
Ja ik praat misschien gemakkelijk maar .................
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- monique
ja tis gewoon erg gemeen zeg en ik weet et hoor ze gaan wat mogen met me uitspoken dr gaat wat gebeuren
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Ik zal het proberen! Negeren is miss wel het beste.....fluitje
klinkt idd wel heel gemakkelijk....maar....ik probeer het!
klinkt idd wel heel gemakkelijk....maar....ik probeer het!
- zusterelly
Oei, dat klinkt niet echt gezellig. Is dit als grap bedoeld wat ze met je gaan doen of zijn ze je echt aan het pesten?monique schreef:ja tis gewoon erg gemeen zeg en ik weet et hoor ze gaan wat mogen met me uitspoken dr gaat wat gebeuren
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.