Ik zit in de chat... kom je ook?
- Christiaan
en Hendrikus helemaal achteraanHendrikus schreef:opstellen in rijen van 3 :mrgreen:Vincent schreef:ik zit NU in de chat. wie met mij wil spreken kan van de mogelijkheid gebruik maken.

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
zoiets als Cage 4'33" zeker? :mrgreen:wim schreef:Echt enorm boeiend in de chat.
Ja, da's het mooiste 'nummer' van John Cage.Hendrikus schreef:zoiets als Cage 4'33" zeker? :mrgreen:wim schreef:Echt enorm boeiend in de chat.
Ken je ook Cage Organ2/ASLSP?
Zonet voor het eerst iets over gelezen (De dirigent is gevlucht, Piet de Loof). Ik ga de uitvoering niet beluisteren en al helemaal niet uitzitten. Het einde is voorzien in 2640 !! Op 5 september 2001 was de uitvoering begonnen met een maat rust. Op 5 februari 2003 klonk het eerste akkoord.
Voor de liefhebbers: hier is er iets over te lezen. En te luisterenwim schreef:Zonet voor het eerst iets over gelezen (De dirigent is gevlucht, Piet de Loof). Ik ga de uitvoering niet beluisteren en al helemaal niet uitzitten. Het einde is voorzien in 2640 !! Op 5 september 2001 was de uitvoering begonnen met een maat rust. Op 5 februari 2003 klonk het eerste akkoord.

Mocht u na het beluisteren van dit fragment behoefte hebben aan psychische hulp: helaas staat het telefoonnummer van de afdeling Nazorg er niet bij

-
-
neuh...gisteravond zijn mijn schoonouders geweest.jvdg schreef:Moet jij je verjaardag niet vieren c.q. gedenken?uitgeworpen schreef:kom ook even chatten.
Is gezellig druk
Vanmorgen mijn vriendinnen en zussen
en nu heb ik effe tijd aan mezelf
kom je op de chat???
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
jaah kom je ok ffuitgeworpen schreef:neuh...gisteravond zijn mijn schoonouders geweest.jvdg schreef:Moet jij je verjaardag niet vieren c.q. gedenken?uitgeworpen schreef:kom ook even chatten.
Is gezellig druk
Vanmorgen mijn vriendinnen en zussen
en nu heb ik effe tijd aan mezelf
kom je op de chat???