Lijkt mij leuk, maar plan wel vroeg een datum (zit al een beetje vol)helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd
was heel erg leuk de vorige keer en goed bezocht.
Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
Re: Najaarsmeeting 2010
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Goed idee! Is al wel weer even geleden, was mijn eerste meeting. Ik was toen best zenuwachtig. Op diverse meetings heb ik reeds ontmoet: Daphne, Helma(en groot deel gezin), Henriet en Jean(en kids), Luther+Kathe(en kids), Ichtus, Judith, monique, Jolanda(+man en kids), Lassie(+man), MarthaMartha, Menento+vlinder, parsifal, sweelinck25, wim en afgewezen, dus dat zijn er al een heleboel!!!helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd
Ik ben voor!!! Ben nog maar 1 keer op een meeting geweest, kon de rest van de data niet, dus please een datum waarop ik kan 
Maar goed, tussendoor heb ik heeeeeel wat forummers ontmoet

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:Ik ben voor!!! Ben nog maar 1 keer op een meeting geweest, kon de rest van de data niet, dus please een datum waarop ik kan

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Ik ken niet één van RF!hmprff schreef:Ik ben voor!!! Ben nog maar 1 keer op een meeting geweest, kon de rest van de data niet, dus please een datum waarop ik kan
Ik heb ook nog nooit iemand ontmoet (voor zover ik weet).
Wat niet is kan nog komenAlexander CD schreef:
Ik ken niet één van RF!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja....voor zover je weet...maar pas op de RF'ers zijn overalAlexander CD schreef:Ik ken niet één van RF!hmprff schreef:Ik ben voor!!! Ben nog maar 1 keer op een meeting geweest, kon de rest van de data niet, dus please een datum waarop ik kan

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Als we 't weer op de camping in Woudenberg houden ben ik ws wel van de partij.
- MarthaMartha
dan doen we dat!!!Mister schreef:Als we 't weer op de camping in Woudenberg houden ben ik ws wel van de partij.
Helma, zullen wij 't weer op poten zetten? Offe... Orchidee, het was jouw plan... woon je in de buurt? help je ook mee?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
datumvoorstellen:
vrijdag 8 oktober
vrijdag 22 oktober
vrijdag 5 november
vrijdag 8 oktober
vrijdag 22 oktober
vrijdag 5 november
de vorige keer deden we het op zaterdagmiddag vanaf half 4
en dan tot een uur of 8
mensen kunnen dan inlopen zeg maar
en gezinsleden mochten mee
Rond een uur of 6 hadden we broodjes en slaatje
en dan tot een uur of 8
- JolandaOudshoorn
Is mij ook best! Komen we na de voetbalhelma schreef:de vorige keer deden we het op zaterdagmiddag vanaf half 4
en dan tot een uur of 8

Ik wil wel meehelpen, maarruhh...ik woon daar helemaal niet in de buurtMarthaMartha schreef:dan doen we dat!!!Mister schreef:Als we 't weer op de camping in Woudenberg houden ben ik ws wel van de partij.
Helma, zullen wij 't weer op poten zetten? Offe... Orchidee, het was jouw plan... woon je in de buurt? help je ook mee?

Martha, je weet toch wel waar ik woon

Op een vrijdagavond vin ik het beste! Ik kan op moment al die avonden nog!JolandaOudshoorn schreef:datumvoorstellen:
vrijdag 8 oktober
vrijdag 22 oktober
vrijdag 5 november