Goede nacht [2]
Re: Goede nacht [2]
Allemaal welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
henriët schreef:Allemaal welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
nu alJolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:Allemaal welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaast op 12 januari 2010 om 23.58. Jet eindelijk trots dat het voor 0 uur gelukt is, zit jij het weer af te kraken.....Orchidee schreef:nu alJolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:Allemaal welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Geplaast op 12 januari 2010 om 23.58. Jet eindelijk trots dat het voor 0 uur gelukt is, zit jij het weer af te kraken.....Orchidee schreef:nu alJolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:Allemaal welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volges mij is het gepost om 22.58.vlinder schreef:Geplaast op 12 januari 2010 om 23.58. Jet eindelijk trots dat het voor 0 uur gelukt is, zit jij het weer af te kraken.....Orchidee schreef:nu alJolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:Allemaal welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(nu eerst mijn tijdsinstelling even controleren, ja die staat goed.)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ik ga nog wat koffie tappen, effe onderuit schuiven, en wachten op de thuiszorg. daarna de laatste medicatie van de dag innemen en vervolgens m'n bedje in..............
DV morgen "spreken" we elkaar wel weer............
welterusten allemaal..............!!!!!!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JIj wil niet live getuige zijn HET debat van het jaar..Rens schreef:ik ga nog wat koffie tappen, effe onderuit schuiven, en wachten op de thuiszorg. daarna de laatste medicatie van de dag innemen en vervolgens m'n bedje in..............

Aan de andere kant.. jouw postings begonnen vandaag al een uur of 3 volgens mij.. ja, dan wordt het weer eens tijd om te pitten

Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
zit jij ook zo gezellig met je vrouw te kijken..BJD schreef:JIj wil niet live getuige zijn HET debat van het jaar..Rens schreef:ik ga nog wat koffie tappen, effe onderuit schuiven, en wachten op de thuiszorg. daarna de laatste medicatie van de dag innemen en vervolgens m'n bedje in..............
welterusten allemaal..............!!!!!!!!!!!!![]()
Aan de andere kant.. jouw postings begonnen vandaag al een uur of 3 volgens mij.. ja, dan wordt het weer eens tijd om te pittenweltrusten!
dat ze naar t paleis moeten volgens oa wilders..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik schakel net op tijd in voor Kees. Volgens mij is z'n pak te groot. Maar zijn betoog is leuk.henriët schreef:zit jij ook zo gezellig met je vrouw te kijken..BJD schreef:JIj wil niet live getuige zijn HET debat van het jaar..Rens schreef:ik ga nog wat koffie tappen, effe onderuit schuiven, en wachten op de thuiszorg. daarna de laatste medicatie van de dag innemen en vervolgens m'n bedje in..............
Aan de andere kant.. jouw postings begonnen vandaag al een uur of 3 volgens mij.. ja, dan wordt het weer eens tijd om te pittenweltrusten!
Nou, dit doe ik alleen, m'n vrouw irriteert zich er alleen maar aan, al dat gekissebishenriët schreef:zit jij ook zo gezellig met je vrouw te kijken..BJD schreef:JIj wil niet live getuige zijn HET debat van het jaar..Rens schreef:ik ga nog wat koffie tappen, effe onderuit schuiven, en wachten op de thuiszorg. daarna de laatste medicatie van de dag innemen en vervolgens m'n bedje in..............

dat vond ik eerder ook, gewoon 2 keer laten meekijken en ze vindt t leuk!BJD schreef:Nou, dit doe ik alleen, m'n vrouw irriteert zich er alleen maar aan, al dat gekissebishenriët schreef:zit jij ook zo gezellig met je vrouw te kijken..BJD schreef:JIj wil niet live getuige zijn HET debat van het jaar..Rens schreef:ik ga nog wat koffie tappen, effe onderuit schuiven, en wachten op de thuiszorg. daarna de laatste medicatie van de dag innemen en vervolgens m'n bedje in..............
Jongens tot kijk, welterusten.
Helaas zit t kabinet er nog, maar goed...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gelukkig zit t kabinet nogLuther schreef:Jongens tot kijk, welterusten.
welterusten allemaal!