Dat is nu redelijk achterhaald. Met een MP3 CD speler in de auto luister je uuuuuuuuuuren preken en/of muziek achter elkaar.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Maar dan moet je het hele gezinsleven stilleggen. Tenminste, hier komen vriendjes binnenrollen, er wordt met lego gespeeld, ze willen cola en een koekje (en nog eens en nog eens ...) dus wij hebben weinig rust voor zulke dingen. Mijn huisband luistert wel eens een bandje in de auto. Haha, hij heeft speciaal een cassettespeler laten inbouwen een paar jaar terug. De dealer trots op de cdspeler en meneer wil bandjes kunnen draaien.
Preken beluisteren op internet
Beste mevrouw,Oorspronkelijk gepost door anemoon
unionist, nou wil ik al nooit stemmen in die polletjes, omdat er meestal in de verste verte niet bijstaat, waarop ik zou willen stemmen
maar dat dit nou zelfs in deze poll zou gelden, dat had ik niet verwacht
gelukkig staat er nog: anders nl
http://www.laankerk.nl/news_preekbeurten.htm
meestal doetie het wel...
Ik heb vooral gekozen voor verzamelsites en niet voor gemeentesites. Waarom dan wel de Maranathakerk? Omdat die een heel breed scala aan predikanten aanbiedt.
Maar de preken op de Laankerk-site zijn inderdaad zéér de moeite waard. Maar dat geldt ook voor b.v. http://www.bethlehemkerk-denhaag.nl en http://www.hervormdekerkwoudenberg.nl
Maar evengoed: sorry, ik was hem echt vergeten.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Nee, dat kan ik niet.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Zitten jullie dan drie kwartier achter de computer met je armen over elkaar?
Ik ga languit op de bank liggen met m'n ogen dicht.
Als de preek m'n aandacht behoud lig ik er een uur later nog, zoniet begin ik na een kwartier koekjes of chips te pakken ect...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Nee, niet helemaal. Ik heb bij die andere twee getwijfeld of ik ze toe moest voegen en om genoemde reden daarvan afgezien. De Laankerk was ik vergeten, maar hij valt onder dezelfde categorie.Oorspronkelijk gepost door anemoonhmmMaar evengoed: sorry, ik was hem echt vergeten.
dan kon je die hele omhaal van woorden wel weglaten, eigenlijk...![]()
Dus....
[size=-2]Wijsneus[/size]:!
[Aangepast op 26/1/05 door Unionist]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ja dat is super!! een paar weken geleden was ik op zondag ziek. Aangezien ik nog niet bejaard ben kom ik niet in aanmerking voor kerktelefoon. Dus dit was een goede oplossing voor mij. Heb je nog een beetje idee dat het zondag is...Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Deze bekijken we ook regelmatig. Bekijken ja, want daar is ook beeld bij! Da's toch nog weer een extra dimensie.
- Miscanthus
Kortom, echt zap-gedrag :,Oorspronkelijk gepost door GianNee, dat kan ik niet.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Zitten jullie dan drie kwartier achter de computer met je armen over elkaar?
Ik ga languit op de bank liggen met m'n ogen dicht.
Als de preek m'n aandacht behoud lig ik er een uur later nog, zoniet begin ik na een kwartier koekjes of chips te pakken ect...
Het zijn goede preken. Etiketjes interesseren mij niet.Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Hendrikus
Deze bekijken we ook regelmatig. Bekijken ja, want daar is ook beeld bij! Da's toch nog weer een extra dimensie.
Maar, het zijn wel allemaal pkn preken:t
~~Soli Deo Gloria~~
-