Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vanmorgen om 5.55 uur uit bed, lekker gewerkt en net rond 16.45 uur thuis. Heb er dus al ruim 12 uur op zitten.
Zo heerlijk burritos maken en wachten tot memento thuis komt.
Vanavond Oriëntatie in de Bijbelse Oudheid kunde samenvatten en leren voor een tentamen van donderdag.
Zo heerlijk burritos maken en wachten tot memento thuis komt.
Vanavond Oriëntatie in de Bijbelse Oudheid kunde samenvatten en leren voor een tentamen van donderdag.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vandaag de keukenkastjes maar een goede schoonmaakbeurt gegeven en een telefoontje gehad dat ik niet kan komen voor vrijwilligerswerk.... had ik wel verwacht al, maar toch valt het tegen om het te horen.
Vandaag (weer eens) lekker gewerkt. Vanavond heb ik me eigen een btje zitten vervelen... Had gewoon nergens zin in!
Vanochtend naar het ziekenhuislaboratorium in Dokkum om bloed te laten prikken voor controle op natrium en kalium. Dat wordt wél het regenpak aan, want het regent al een paar uur zachtjes door......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hier motregende het net ietsje. Hoe lang zullen we al geen spat meer hebben gezien, dat is volgens mij alweer eventjes geledenRens schreef:Vanochtend naar het ziekenhuislaboratorium in Dokkum om bloed te laten prikken voor controle op natrium en kalium. Dat wordt wél het regenpak aan, want het regent al een paar uur zachtjes door......

Pas maar op. Natrium en Kalium met water, dat geeft explosies.Rens schreef:Vanochtend naar het ziekenhuislaboratorium in Dokkum om bloed te laten prikken voor controle op natrium en kalium. Dat wordt wél het regenpak aan, want het regent al een paar uur zachtjes door......
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
Ik ben bezig een overzicht te maken van Bijbelverhalen en hun uitwerkingen (handig voor kinderwerk) en vanmiddag weer naar het ziekenhuis (hopelijk de laatse keer)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik duik lekker m'n bedje in om een paar uurtjes te gaan snurken...........een ietwat korte nacht achter de rug, en ben nu erg slaperig............
Moderatorbericht:
dat heb ik net ook even gedaan Rens!
even uurtje bijpitten....
even uurtje bijpitten....
de woonkamer gestoft en gezogen.
Gewerkt en vanavond ff een auto gereserveerd in Noorwegen 

- MarthaMartha
werken
fitness
fitness
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
super!!!MarthaMartha schreef:werken
fitness
ik ga naar bed
truste!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Werken!
Gewerkt, onder andere een werkbezoek in Zwolle.
Vanavond wat fijne gesprekken gehad en net nog even wat administratie en anderhalf brood weggesmeerd voor de werkers morgen.
Vanavond wat fijne gesprekken gehad en net nog even wat administratie en anderhalf brood weggesmeerd voor de werkers morgen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!