ik zal niet op zaterdag naar Antwerpen gaan dan zijn de meesten juweliers gesloten. (want de meesten van de juweliers zijn van joodse afkom)Marnix schreef:
Wij dachten meer aan iets met een goed doel ofzo... iets lekkers eet je op, die prullaria kijk je 1x naar en dat is het.... een foto van ons komt ook vast niet op de schoorsteenmantel te staan...Wat auto betreft, een vriend heeft een knaloranje Fiat 600.... en bij de EO staan een paar hele oude Volvo's. Valt vast wel wat te regelen
Overigens hebben wij ook eigenlijk geen auto nodig. Van de trouwlocatie naar de eet/feestlocatie is het 30 seconden lopen, ligt er tegenover. En de kerk is vanaf daar nog geen 5 minuten lopen. Heerlijk
Mooi he Zacheus, de ringen. Je moet er van houden maar ik hou niet van standaard en strakke ringen die zo uit de machine komen rollenEn het schijnt helemaal niet duurder te zijn, net zo duur als ringen die met machine worden gemaakt... en dit is echt handwerk. En het is in Belgie en daar schijnt de goudprijs gunstiger te zijn
Vrijdag hebben we d.v. een bruiloft in Goes en daarna rijden we er zaterdag gewoon vanaf daar naar toe, het is in Lier, prachtig plaatsje vlak bij Antwerpen... dus daar ben je dan zo.
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
- JolandaOudshoorn
ik ga nu ff lopen (hard en zacht) zonder vacu move 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is in De Lier, net buiten Antwerpen. Maar bedankt voor de tip, ik zal het ff bekijken. [edit] volgens de site zijn ze zaterdag gewoon open.

Haha... we'll see. Inderdaad wel leuk dat alles te lopen is. Niet de hele dag heen en weer rijden... wel relaxt. Dat het niet jou smaak ik mag, daar word ik niet boos om. Mensen verschillen nou eenmaal, en smaken ook. Das toch juist leuk?vlinder schreef:De ringen zijn niet echt mijn smaak....Ik hoop niet dat ik je nu boos maak...
![]()
Verder wel leuk dat alles aan te lopen is...i.p.v. lintjes aan de auto, linten om de pols...

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
ok.Marnix schreef:Het is in De Lier, net buiten Antwerpen. Maar bedankt voor de tip, ik zal het ff bekijken. [edit] volgens de site zijn ze zaterdag gewoon open.
Ik dacht dat het die juwelierstraat/centrum in Antwerpen was.
Hoe lang zou JO erover doen om in Sliedrecht te komen?JolandaOudshoorn schreef:ik ga nu ff lopen (hard en zacht) zonder vacu move
Koffie en wijn staan klaar.
- JolandaOudshoorn
Dat duurt zeker tot morgenochtendjvdg schreef:Hoe lang zou JO erover doen om in Sliedrecht te komen?JolandaOudshoorn schreef:ik ga nu ff lopen (hard en zacht) zonder vacu move
Koffie en wijn staan klaar.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag weer aan het werk geweest en vanavond thuis begonnen met grote schoonmaak in papierwinkel.
De papiercontainer is bijna vol.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vanmorgen: afwas, w.c en douche schoongemaakt, 3 wassen gedraaid die nu ook weer in de kast liggen. Beddengoed verschoond en weer opnieuw op bed. Vriendin op visite gehad, onze trouwfilm gekeken. Vanmiddag samenvatting voor Kerkgeschiedenis gemaakt. Donderdag tentamen. Vanavond eten en opnieuw een klein afwasje. Nu ff forummen en zo nog even verder met kerkgeschiedenis. Leert nu lekker makkelijk. Reformatie: luther, zwingli en calvijn!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
soppen, wassen, koffiedrinken met mn moeder, sporten, wat gesprekken met enkele mensen die ik zeer waardeer, vrienden zeg maar, en nu ga ik naar bed,
truste!
truste!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Te veel antwoorden kloppen op RF. Ik nok er mee voor nu.
en de winkel bijna leeg?fluitje schreef:Vandaag weer aan het werk geweest en vanavond thuis begonnen met grote schoonmaak in papierwinkel.
~~Soli Deo Gloria~~
werken, de eerste was hangt al lekker buiten. De matrassen staan naast het bed en de dekbedden en kussen hangen lekker uit het raam.
Vandaag wordt het de woonkamer schoonmaken (ragen, ramenlappen, stoffen, zuigen (doet m'n man) dweilen en de deuren afnemen. WC schoonmaken.
Vandaag wordt het de woonkamer schoonmaken (ragen, ramenlappen, stoffen, zuigen (doet m'n man) dweilen en de deuren afnemen. WC schoonmaken.
Marco schreef:Te veel antwoorden kloppen op RF. Ik nok er mee voor nu.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat bedoel je hiermee?Marco schreef:Te veel antwoorden kloppen op RF. Ik nok er mee voor nu.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik bedoelde dat ik naar bed ging. Na een paar lappen tekst te hebben ingeklopt op RF.Luther schreef:Wat bedoel je hiermee?Marco schreef:Te veel antwoorden kloppen op RF. Ik nok er mee voor nu.