Wat voor branche is dat?helma schreef:Spannende dag vandaag......
Een groot deel van de mensen op het werk van mijn man hoort vandaag dat ze ontslagen worden.
Iedereen krijgt een gesprek.
Betekent het ontslag? Of meer werk op de schouders van mijn echtgenoot.....
Het eerste is niet te hopen, maar het tweede is ook niet makkelijk.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Hij mag blijven!!
wel auto inleveren.
wel auto inleveren.
Opluchting helmahelma schreef:Hij mag blijven!!
wel auto inleveren.

Wel jammer van de auto.
Ik zou zeggen: dat is een gelukwens waard.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja, die auto is alleen maar lastig (en dan waarschijnlijk voor mijMara schreef:Opluchting helmahelma schreef:Hij mag blijven!!
wel auto inleveren.![]()
Wel jammer van de auto.
Ik zou zeggen: dat is een gelukwens waard.

Maar hier zijn we heel blij mee!
Bijkomen van het vullen van kiezen en 1 extractie... 

Zo dadelijk naar de presentatie van het proefschrift van dr. M. Klaassen over de rechtvaardiging.
Zie: http://www.hervormdsliedrecht.nl/organi ... eitid=2616
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Zo dadelijk naar de presentatie van het proefschrift van dr. M. Klaassen over de rechtvaardiging.
Gisteren het boek al gekocht en direct er in begonnen. Echt een belangrijke studie!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
We kregen allemaal een mooie samenvatting mee, in een prachtige brochure van zo'n 30 kantjes.huisman schreef:Gisteren het boek al gekocht en direct er in begonnen. Echt een belangrijke studie!Luther schreef:Zo dadelijk naar de presentatie van het proefschrift van dr. M. Klaassen over de rechtvaardiging.
Er was één belangrijk kritiekpunt op de conclusies van Klaassen, een kritiekpunt dat ik deel.
In de studie van dr. Klaassen laat hij zien dat het centrale punt van de heilsleer ligt in de vereniging met Christus en dat de rechtvaardiging daaruit voortvloeit. Prof. dr. G. van de Brink vroeg m.i. terecht er aandacht voor dat daarin een gevaar schuilt. Naar zijn inzicht is de kern van het heil de rechtvaardiging in Christus, waarvan de vereniging met Christus een onderdeel en een gevolg is. Vanuit de positie die dr. Klaassen inneemt is het gevaar niet ondenkbeeldig dat de vereniging met Christus in de prediking een voorwaarde kan worden voor het geloof. Niet dat dr. Klaassen in die valkuil zal trappen, daar is hij veel te evenwichtig voor. Wel een punt om even aandacht voor te hebben.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik schort mijn oordeel nog even op (ik heb namelijk geen samenvatting en moet dus eerst het hele boek lezen 393 echte blz. de rest is inhoudsopgave, summary enz.)Luther schreef:We kregen allemaal een mooie samenvatting mee, in een prachtige brochure van zo'n 30 kantjes.huisman schreef:Gisteren het boek al gekocht en direct er in begonnen. Echt een belangrijke studie!Luther schreef:Zo dadelijk naar de presentatie van het proefschrift van dr. M. Klaassen over de rechtvaardiging.
Er was één belangrijk kritiekpunt op de conclusies van Klaassen, een kritiekpunt dat ik deel.
In de studie van dr. Klaassen laat hij zien dat het centrale punt van de heilsleer ligt in de vereniging met Christus en dat de rechtvaardiging daaruit voortvloeit. Prof. dr. G. van de Brink vroeg m.i. terecht er aandacht voor dat daarin een gevaar schuilt. Naar zijn inzicht is de kern van het heil de rechtvaardiging in Christus, waarvan de vereniging met Christus een onderdeel en een gevolg is. Vanuit de positie die dr. Klaassen inneemt is het gevaar niet ondenkbeeldig dat de vereniging met Christus in de prediking een voorwaarde kan worden voor het geloof. Niet dat dr. Klaassen in die valkuil zal trappen, daar is hij veel te evenwichtig voor. Wel een punt om even aandacht voor te hebben.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat doen we vandaag?
Lekker een dagje vrij, net lid geworden van het Forum alhier
geen idee nog of er een plekje hier is waar je je kan voorstellen....ik lees het wel...
Straks als de jongens vanmiddag weer op school zijn, ga ik naar de Moestuin
Bietjes oogsten, Aardappeltje oogsten, Sjalotjes oogsten...
en dan erna alles schoonmaken en hoppa de pan in
Owww dat wordt weer smullen vanavond, als verser dan vers
Fijne dag voor iedereen!
geen idee nog of er een plekje hier is waar je je kan voorstellen....ik lees het wel...
Fijne dag voor iedereen!

Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Een Parel in Gods Hand!
- jakobmarin
Klinkt goed en gezond! Welkom trouwens!MoesTuin schreef:Wat doen we vandaag?
Fijne dag voor iedereen!
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Dank je wel! 

Weet je dat de Vader je kent
Een Parel in Gods Hand!
Een Parel in Gods Hand!
Caravan die we van m'n pa en ma geleend hebben inpakken (de tent zien we met een baby van 4 maanden niet zitten). Morgen naar Luxemburg. Complicerende factor: men is hier aan het stratenmaken. Oftewel: we kunnen de caravan niet dichterbij zetten dan zo'n 100 meter van huis, en dan zouden we er geen zicht op hebben. Nu staat-ie dus een paar kilometer verderop, bij m'n schoonouders, en rijden we een paar keer heen en weer.
Het houdt je bezig...
Het houdt je bezig...
Nachtdienst gehad...net uit bed. Vanmiddag diploma-uitreiking van onze dochter (HBO-V) vanavond met vrouw,dochter en verloofde gezellig uit eten. 

- MarthaMartha
Zojuist een nieuwe stortbak geplaatst bij de wc boven, ik hou twee onderdelen over
Maar alles werkt wel en niets lekt....
(en dat met een notenkraker ipv met een tang, want alle gereedschap ligt in het nieuwe huis
)

(en dat met een notenkraker ipv met een tang, want alle gereedschap ligt in het nieuwe huis

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!