Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Hollandse gehaktschotel ( met dank aan Knorr ) mmmmm
- JolandaOudshoorn
Appelplaatkoek. 't Is erg leuk om in de zon warme appels te plukken, en die meteen in de oven te stoppen (met wat suiker en havermout en nog wat van die dingen eromheen).JolandaOudshoorn schreef:Appelmoes
Ik twijfel nog of ik een perentaartje in elkaar zal flansen. Peren, bladerdeeg, amandelschaafsel, amandelspijs, honing. 't Zou erg makkelijk moeten zijn.
Skottelbraai gerechten! 

Auto schreef:Skottelbraai gerechten!

tof idee met dit weer!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Yep, dat vonden de kids ook. Heerlijk buiten. En trots op grote zoon, die als een voleerd kok het vlees precies goed wist te krijgen.henriët schreef:Auto schreef:Skottelbraai gerechten!![]()
tof idee met dit weer!
ah
je brengt me ineens op een idee Auto,
ik heb nog foto' s van de bbq.
Ik kan ze hier niet plaatsen, dat vind ik zo'n gedoe, maar op facebook staan ze in een mum.
je brengt me ineens op een idee Auto,
ik heb nog foto' s van de bbq.
Ik kan ze hier niet plaatsen, dat vind ik zo'n gedoe, maar op facebook staan ze in een mum.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
leuk!!Auto schreef:Yep, dat vonden de kids ook. Heerlijk buiten. En trots op grote zoon, die als een voleerd kok het vlees precies goed wist te krijgen.henriët schreef:Auto schreef:Skottelbraai gerechten!![]()
tof idee met dit weer!
Ik ga vlees laten sudderen.
ik heb de pot nog niet gevraagd wat´ie vandaag gaat verschaffen
~~Soli Deo Gloria~~
Na twee dagen fastfood (pizza en pasta-met-een-sausje-uit-een-zakje) ben ik toe aan slowfood. Ik ga eens peinzen over een stoofpot oid. En veel groenten.
friet halen. Doen we te vaak...
Andijviestamppot met spekjes.
idem dito.Lassie schreef:Andijviestamppot met spekjes.
't Is niet erg slow, maar wel lekker en gezond.
- Bert Mulder
- Contacteer:
eigengemaakte kroketten...
heeft iemand hier soms een goed recept voor de kruiden, onze speciale kroketkruiden zijn namelijk bijna op....
heeft iemand hier soms een goed recept voor de kruiden, onze speciale kroketkruiden zijn namelijk bijna op....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.