Wat doen we vandaag? [5]

JolandaOudshoorn

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door JolandaOudshoorn »

Moni schreef:
JolandaOudshoorn schreef:btw wat is het een ramp om vanaf Gouds naar Bodegraven te rijden
Nou volgens mij is daar de meeste narigheid voorbij (behalve een file dan).... moet je het stuk vanaf Zoetermeer naar Gouda eens rijden.... dat is pas een ramp!

Ik ben vandaag maar eventje bij iemand op de thee geweest... even eruit
hebben we ook gedaan. Probleem is dat je nu tijdelijk niet de brug over kan, dus moet je vanaf Gouds eerst naar Waarder rijden, daar keren en dan weer terug.....
We reden vanmorgen om 8.45 weg en ik was vanmiddag om 14.30 thuis. Daarvan heb ik 2 1/2 uur buiten de auto besteed (geprek etc.)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
hmprff

Bericht door hmprff »

JolandaOudshoorn schreef:btw wat is het een ramp om vanaf Gouds naar Bodegraven te rijden
Ben je via de tempel gegaan of via Nieuwerbrug?

tsja, erg handig is het niet dat die weg een maand lang niet begaanbaar is, maar twordt wel grondig aangepakt. Dus hopelijk de komende 10-15 jaar nergens meer last van :)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
albion

Bericht door albion »

henriët schreef:
albion schreef:
Tiberius schreef:Het beste kan je net doen of je alle tijd hebt.
Dan zit je een stuk rustiger. Bovendien ben je net zo snel op de plaats van de bestemming dan wanneer je net doet of je haast hebt.
Tja, je karakter speelt hier ook wel een rol... ik ben niet zo rustig...
niet? :langue

Oh en die files, heerlijk om dan eens de streek te bekijken ;), krijg je iig geen bon voor te hard rijden!
Ik ken al heel wat streken, want ik rij nooit dezelfde weg. Toen ik in Leersum woonde en in Hoevelaken les gaf reed ik altijd via een andere weg naar huis of naar school. Dat vind ik wel heel fijn om te doen, door allerlei dorpjes rijden liever dan over de snelweg. Alleen... mijn man houdt van opschieten, dus dan nemen we de snelweg.... :OO3
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

vanavond(21.00 uur) bruiloft vieren. :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

JolandaOudshoorn schreef:
Moni schreef:
Nou volgens mij is daar de meeste narigheid voorbij (behalve een file dan).... moet je het stuk vanaf Zoetermeer naar Gouda eens rijden.... dat is pas een ramp!

hebben we ook gedaan. Probleem is dat je nu tijdelijk niet de brug over kan, dus moet je vanaf Gouds eerst naar Waarder rijden, daar keren en dan weer terug.....
We reden vanmorgen om 8.45 weg en ik was vanmiddag om 14.30 thuis. Daarvan heb ik 2 1/2 uur buiten de auto besteed (geprek etc.)
Waar ligt Gouds eigenlijk? :mosc
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afgewezen schreef:
Moni schreef:

Waar ligt Gouds eigenlijk? :mosc
Net voorbij de Gouda glazen, volgens mij ;)
~~Soli Deo Gloria~~
helma

Bericht door helma »

vanavond wezen condoleren met 4 kinderen.
heel aangrijpend....
Morgen de begrafenis.

k heb veel respect voor de wijze waarop de school dit aanpakt. En hoe kinderen en ouders begeleid worden.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:vanavond wezen condoleren met 4 kinderen.
heel aangrijpend....
Morgen de begrafenis.

k heb veel respect voor de wijze waarop de school dit aanpakt. En hoe kinderen en ouders begeleid worden.
Veel sterkte ermee. en wat fijn dat de school er zo goed mee omgaat. Zoiets lijkt mij erg moeilijk om het goed te begeleiden.

Ik ga vandaag eerst wat huishoudelijke plichten vervullen, daarna naar de jaarmarkt in Bodegraven, even de podia van mijn zwager bewonderen. Misschien zie ik nog wel even een RF-ster??
Verder mag ik mijn vriendin weer ophalen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

m'n huisarts bellen
naar de Sanquin Bloedbank (om bloedplasma te gaan geven)
wat huishouden
vanavond een verjaardag
Lourens

Bericht door Lourens »

Diegenen die vandaag naar de begrafenis gaan: heel veel sterkte en Gods nabijheid toegebeden.

Ik ga vandaag alleen wat afmaken op mijn werk en hoop op tijd naar huis te gaan.
Hele week stevige verkoudheid en ben bekaf.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vlinder

Bericht door vlinder »

Een bruiloft van onze beste vrienden! :yahoo
Ik heb er echt zin in!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
hmprff

Bericht door hmprff »

helma schreef:vanavond wezen condoleren met 4 kinderen.
heel aangrijpend....
Morgen de begrafenis.

Veel sterkte ermee. en wat fijn dat de school er zo goed mee omgaat. Zoiets lijkt mij erg moeilijk om het goed te begeleiden.

Ik ga vandaag eerst wat huishoudelijke plichten vervullen, daarna naar de jaarmarkt in Bodegraven, even de podia van mijn zwager bewonderen. Misschien zie ik nog wel even een RF-ster??
Verder mag ik mijn vriendin weer ophalen.
Mij ga je iig niet zien... ik ga direct vanaf de universiteit naar de zomerconferentie ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
helma

Bericht door helma »

hmprff schreef:
Mij ga je iig niet zien... ik ga direct vanaf de universiteit naar de zomerconferentie ;)

van de ISEF?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:
hmprff schreef:

van de ISEF?
IFES ;)

maarre, is het niet een beetje frisjes en vroeg voor een zoco? Was 't geen kik?
~~Soli Deo Gloria~~
helma

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:
helma schreef:
hmprff schreef:

van de ISEF?
IFES ;)
ah...klopt ja.
Mijn zoon is er heen met zijn verloofde
Gesloten