Het zullen vast wel de files geweest zijn en het lange wachten waarschijnlijk...helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:met mijn man op stap geweest![]()
![]()
![]()
![]()
dat klinkt alsof je dat niet leuk vindt...

Het zullen vast wel de files geweest zijn en het lange wachten waarschijnlijk...helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:met mijn man op stap geweest![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaad. En binnenkort gaan we het gewoon overdoen, alleen dan bellen we van te voren die files afalbion schreef:Het zullen vast wel de files geweest zijn en het lange wachten waarschijnlijk...helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:met mijn man op stap geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je juist alle tijd om heerlijk samen te praten. Of werkt dat bij jullie niet zo?albion schreef:Het zullen vast wel de files geweest zijn en het lange wachten waarschijnlijk...helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:met mijn man op stap geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Na een paar uur in de auto hebben gezeten, ben je wel klaar met pratenTiberius schreef:Dan heb je juist alle tijd om heerlijk samen te praten. Of werkt dat bij jullie niet zo?albion schreef:Het zullen vast wel de files geweest zijn en het lange wachten waarschijnlijk...helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:met mijn man op stap geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.JolandaOudshoorn schreef:Na een paar uur in de auto hebben gezeten, ben je wel klaar met praten
zolang je nog rijdt, ach... ik heb daar ook wel eens bijna een uur stilgestaanJolandaOudshoorn schreef: btw wat is het een ramp om vanaf Gouds naar Bodegraven te rijden
In alle rust zeker? Nee, ik vind een file niet de ideale manier om heerlijk samen met elkaar te praten. Vooral als de ene rijTiberius schreef:Dan heb je juist alle tijd om heerlijk samen te praten. Of werkt dat bij jullie niet zo?albion schreef:Het zullen vast wel de files geweest zijn en het lange wachten waarschijnlijk...helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:met mijn man op stap geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, je karakter speelt hier ook wel een rol... ik ben niet zo rustig...Tiberius schreef:Het beste kan je net doen of je alle tijd hebt.
Dan zit je een stuk rustiger. Bovendien ben je net zo snel op de plaats van de bestemming dan wanneer je net doet of je haast hebt.
niet?albion schreef:Tja, je karakter speelt hier ook wel een rol... ik ben niet zo rustig...Tiberius schreef:Het beste kan je net doen of je alle tijd hebt.
Dan zit je een stuk rustiger. Bovendien ben je net zo snel op de plaats van de bestemming dan wanneer je net doet of je haast hebt.
Precies; het bespaart nog geld ook.henriët schreef:niet?albion schreef:Tja, je karakter speelt hier ook wel een rol... ik ben niet zo rustig...Tiberius schreef:Het beste kan je net doen of je alle tijd hebt.
Dan zit je een stuk rustiger. Bovendien ben je net zo snel op de plaats van de bestemming dan wanneer je net doet of je haast hebt.![]()
Oh en die files, heerlijk om dan eens de streek te bekijken, krijg je iig geen bon voor te hard rijden!
Nou volgens mij is daar de meeste narigheid voorbij (behalve een file dan).... moet je het stuk vanaf Zoetermeer naar Gouda eens rijden.... dat is pas een ramp!JolandaOudshoorn schreef:btw wat is het een ramp om vanaf Gouds naar Bodegraven te rijden
Joh, echt? Nooit gemerkt...Hendrikus schreef:Tegenwoordig bakken ze meestal pannenkoeken, zeker op scholenjudith schreef:Pannekoeken bakken op school!