Formatie 2010

Joannah

Re: Formatie 2010

Bericht door Joannah »

Ik ben er zeker blij mee.

En omdat Wilders zo pro Israel is, zie ik hem ook niet als een racist, maar iemand die gewoon reageert op....zoals Israel reageert op....want zeg nu zelf, ieder land waar meer dan 10% islamitisch is, heeft grote problemen, En dat wil Wilders gaan voorkomen.
Maar hij moet ook niet te veel stemmen gaan krijgen, natuurlijk, voor een juist evenwicht is hij echter welkom.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Willem

Bericht door Willem »

Het CDA doet eensgezind mee aan het nieuwe kabinet. Volgens mij is het nu helemaal rond.
huisman

Bericht door huisman »

Willem schreef:Het CDA doet eensgezind mee aan het nieuwe kabinet. Volgens mij is het nu helemaal rond.
Nu benieuwd naar de ministerkandidaten (Ik hoop niet Verburg van landbouw naar Defensie , voel ik me net zo'n varken :slurp :garde )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mara

Bericht door Mara »

Misschien dat ze dan dat rare plukje eens in haar kleur meeverft :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
jvdg

Bericht door jvdg »

Mara schreef:Misschien dat ze dan dat rare plukje eens in haar kleur meeverft :huhu
Ze gaat een helm dragen, zijn we van dat plukje af.
Mara

Bericht door Mara »

jvdg schreef:
Mara schreef:Misschien dat ze dan dat rare plukje eens in haar kleur meeverft :huhu
Ze gaat een helm dragen, zijn we van dat plukje af.
:garde :haha
huisman

Bericht door huisman »

.
Laatst gewijzigd door huisman op 05 okt 2010, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
refo

Bericht door refo »

huisman schreef:
Willem schreef:Het CDA doet eensgezind mee aan het nieuwe kabinet. Volgens mij is het nu helemaal rond.
Nu benieuwd naar de ministerkandidaten (Ik hoop niet Verburg van landbouw naar Defensie , voel ik me net zo'n varken :slurp :garde )
The glorious Gospel is much clouded at this day, with legal terms, conditions, and qualifications. Ralph Erskine
Joannah

Bericht door Joannah »

Er zijn 3 kerken in brand gestoken , molukse kerken.... Weet u nog toen er een incidentje was met een moskee?
Balkenende wist niet hoe snel hij op visite moest gaan bij de imam, en nu in dit geval dus geen enkele reaktie.
En zo komt Wilders weer aan zijn stemmen, daar hoeft ie niets voor te doen.
Bedankt weer, JP Balkenende!
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
parsifal

Bericht door parsifal »

Joannah schreef:Er zijn 3 kerken in brand gestoken , molukse kerken.... Weet u nog toen er een incidentje was met een moskee?
Balkenende wist niet hoe snel hij op visite moest gaan bij de imam, en nu in dit geval dus geen enkele reaktie.
In het geval van de moskeeen leek het om racistische daden te gaan, waarbij (net na de moord op van Gogh) extreme rellen konden ontstaan. Bij deze molukse kerken is het mogelijk dat het om racisme gaat vanuit de Turkse of Marokkaanse gemeenschap, maar, ook door sommige Molukkers, wordt gedacht aan de mogelijkheid van een daad vanuit de eigen gemeenschap.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Joannah

Bericht door Joannah »

parsifal schreef:
Joannah schreef:Er zijn 3 kerken in brand gestoken , molukse kerken.... Weet u nog toen er een incidentje was met een moskee?
In het geval van de moskeeen leek het om racistische daden te gaan, waarbij (net na de moord op van Gogh) extreme rellen konden ontstaan. Bij deze molukse kerken is het mogelijk dat het om racisme gaat vanuit de Turkse of Marokkaanse gemeenschap, maar, ook door sommige Molukkers, wordt gedacht aan de mogelijkheid van een daad vanuit de eigen gemeenschap.
Hmm, we zullen zien, wat de uitkomst is, (als deze niet onder het tapijt wordt geveegd, omdat het te "gevoelig" ligt.
Wat vond je trouwens van die zweedse spot over wie het eerste bij de eindstreep was, de burka-dames met kinderwagens of de oude mevrouw met zimmerframe?
Mara

Bericht door Mara »

De Molukkers zijn toch een beetje "vergeten".
Komen niet vaak in het nieuws meer.
Politiek buitenland even: Obama hield een toespraak, viel het naambordje van zijn catheder af.
Hij maakte meteen een goeie grap.
Ach, jullie weten toch allemaal wel wie ik ben ? Hilariteit.
Achter in de zaal staan er een paar te zweten !!
Hij is echt gevat ! Zoiets kun je niet instuderen.
Joannah

Bericht door Joannah »

Rijssen

Bericht door Rijssen »

Joannah schreef:Interesante verwikkelingen.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... tszaak.htm
Denk ook niet dat het tot een veroordeling komt, Geert Wilders noemt alleen maar feiten, De islamdeskundigen stellen dat ook vast.
Vind het ook te gek voor woorden, dat hij zich daarover moet verantwoorden.
Snap de ophef over Fitna ook niet, de film toont waar gebeurde feiten en daden.
Solipsis

Bericht door Solipsis »

Rijssen schreef:
Joannah schreef:Interesante verwikkelingen.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... tszaak.htm
Denk ook niet dat het tot een veroordeling komt, Geert Wilders noemt alleen maar feiten, De islamdeskundigen stellen dat ook vast.
Haha!
Vind het ook te gek voor woorden, dat hij zich daarover moet verantwoorden.
Als ik dit op een zaterdagavond op een verjaardag roep, zullen maar weinig mensen zich daar druk over maken, omdat het ook zeer weinig impact heeft. Wilders heeft echter dermate veel invloed, dat het gevolgen heeft die véél verder gaan dan dat.
Snap de ophef over Fitna ook niet, de film toont waar gebeurde feiten en daden.
Het gaat om het geschetste beeld. Overigens waren er hier en daar nogal klunzige fouten in de film geslopen, maar dat terzijde. Ik kan bijvoorbeeld ook een film over het christendom maken waarin ik 'feiten' vastleg over aanslagen en teksten uit het Oude Testament, maar daarmee schets ik een dusdanig eenzijdig beeld dat het stigmatiseert en allesbehalve 'feitelijk' is omdat het niet in perspectief wordt geplaatst.
Plaats reactie