Wat doen we vandaag? [5]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Straks kijken (let op hmprff, KIJKEN) bij de baggerloop van G-A 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ach, wat jammer nou.... hebben ze je niet kunnen overtuigen? Ik kan je zeggen...een baggerloop is niks vergeleken bij 'survival of the fittest' van de introweek...JolandaOudshoorn schreef:Straks kijken (let op hmprff, KIJKEN) bij de baggerloop van G-A

vooral jammer dat ik nu niet de foto's kan zien...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gewerkt en enorm sjaggo zijn
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
vanavond leuke koopjes gehaald bij V&D 

Met Droelie zal het vast compleet anders zijn*girly* schreef:Gewerkt en enorm sjaggo zijn

boodschappen doen bij de supermarkt op de markt en bij nog een supermarkt.
Even de stad in.
Naar oma om boodschappen te brengen.
Als er nog tijd is even wat in huis doen
En dan naar het feestje van een kennis, zij wordt 65.
Even de stad in.
Naar oma om boodschappen te brengen.
Als er nog tijd is even wat in huis doen
En dan naar het feestje van een kennis, zij wordt 65.
Wij hebben vandaag een bruiloft!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vanmiddag richting utrechtse heuvelrug, fotoboek afleveren en daarna
door naar utrecht om zoonlief op te halen, daarna afzetten bij vriendin.
Maar ik vind het een ramp om in Utrecht te rijden. Alles is daar opgebroken.
Het heeft driekwartier geduurt voordat we op de plaats van bestemming was, terwijl we toch al om kwart over 6 in Utrecht was.
door naar utrecht om zoonlief op te halen, daarna afzetten bij vriendin.

Het heeft driekwartier geduurt voordat we op de plaats van bestemming was, terwijl we toch al om kwart over 6 in Utrecht was.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
alles wat ik me voorgenomen had om deze vakantie te doen en wat ik nog niet had gedaan. Heel veel dus. Dat wordt een gefrustreerde avond.
'k heb onlangs na bijna een uur cirkelen mijn auto achtergelaten, en ben met tomtom in de hand gaan draven. Binnen drie minuten was ik op plaats van bestemming. Ik kom al acht jaar regelmatig in Utrecht, en kom al die jaren met m'n schoenen vol zand weer thuis.albion schreef:vanmiddag richting utrechtse heuvelrug, fotoboek afleveren en daarna
door naar utrecht om zoonlief op te halen, daarna afzetten bij vriendin.![]()
'k Zal eens kijken wat mijn ega daarvan vindt. Het lijkt me het snelste.Zita schreef:'k heb onlangs na bijna een uur cirkelen mijn auto achtergelaten, en ben met tomtom in de hand gaan draven. Binnen drie minuten was ik op plaats van bestemming. Ik kom al acht jaar regelmatig in Utrecht, en kom al die jaren met m'n schoenen vol zand weer thuis.albion schreef:vanmiddag richting utrechtse heuvelrug, fotoboek afleveren en daarna
door naar utrecht om zoonlief op te halen, daarna afzetten bij vriendin.![]()
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ligt eraan waar je moet zijn in Utrecht.
De trein pakken of de sneltram vanuit Nieuwegein.
De trein pakken of de sneltram vanuit Nieuwegein.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmorgen maar weer naar fysiotherapeut geweest en verder vandaag uitrusten, uitrusten, uitrusten
Op zaterdag naar de fysiotherapeut, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijnMoni schreef:vanmorgen maar weer naar fysiotherapeut geweest en verder vandaag uitrusten, uitrusten, uitrusten

Wel nee Gijs. Sommige mensen gaan alleen naar de fysio voor een babbeltje....Gijs83 schreef:Op zaterdag naar de fysiotherapeut, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijnMoni schreef:vanmorgen maar weer naar fysiotherapeut geweest en verder vandaag uitrusten, uitrusten, uitrusten

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.