Misschien is het goed om nader te verklaren waarom de Banier in jouw ogen het niet goed genoeg doet.-DIA- schreef:Om mij een juiste houding te gevenhuisman schreef:-DIA- schreef:Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,Marco schreef: Doel je daarmee ook op dit boek van ds. C. Smits?
maar daar heb ik geen aanwijzingen voor.
Ga je schamen DIA!!...De Banier knoeit niet met teksten.
Ik ben "De Banier" erg dankbaar dat zij een serie boekjes uitgeven met preken van ds C. Smits...en ook nog zeer betaalbaar.
(€12,95)
zou het handig zijn
om te weten
of ik mij nu nog moet schamen of niet?
Gaarne nader verklaard.
Verwachte boeken theologie
Re: Verwachte boeken theologie
Ik heb net even snel gekeken op de website van De Banier, maar ben eigenlijk wel benieuwd waarop jouw conclusie is gebaseerd dat "De Banier tegenwoordig ook niet meer is wat het geweest is".-DIA- schreef:De Banier is tegenwoordig ook niet meer wat het geweest is.huisman schreef:caprice schreef:Van de Tarwerakker?Nee van De Banier !
Als ds. Kersten nu zag wat er zoal wordt uitgegeven bij 'zijn' uitgeverij,
dan zou hij zich bij wijze van spreken in zijn graf omkeren.
Overigens vind ik de uitdrukking dat iemand 'zich bij wijze van spreken in zijn graf zou omkeren' een uitdrukking die we niet moeten gebruiken. Het past niet om zo over overleden te spreken en om daarmee je statement kracht bij te zetten.
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)
De verdachtmaking dat de Banier zou knoeien met teksten vind ik schandalig...om je voor te schamen.-DIA- schreef:Om mij een juiste houding te gevenhuisman schreef:-DIA- schreef:Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,Marco schreef: Doel je daarmee ook op dit boek van ds. C. Smits?
Ik ben "De Banier" erg dankbaar dat zij een serie boekjes uitgeven met preken van ds C. Smits...en ook nog zeer betaalbaar.
(€12,95)
zou het handig zijn
om te weten
Gaarne nader verklaard.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik zal eens in het fonds van de Banier duiken.Mister schreef:Misschien is het goed om nader te verklaren waarom de Banier in jouw ogen het niet goed genoeg doet.-DIA- schreef:Om mij een juiste houding te gevenhuisman schreef:-DIA- schreef:
Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,
(€12,95)
zou het handig zijn
om te weten
Gaarne nader verklaard.
Dan zijn er zeker nogal was boeken die we in de lijn van ds. Kersten
moeten afwijzen.
Moet ik intussen nog steeds doorgaan met schamen?
Anders weet ik me geen houding te geven.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat heeft -DIA- toch ook niet gezegd?huisman schreef:De verdachtmaking dat de Banier zou knoeien met teksten vind ik schandalig...om je voor te schamen.
-DIA- schreef:Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,
Verdachtmaking? u zegt nogal wat!huisman schreef:De verdachtmaking dat de Banier zou knoeien met teksten vind ik schandalig...om je voor te schamen.-DIA- schreef:Om mij een juiste houding te gevenhuisman schreef:-DIA- schreef:
Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,
(€12,95)
zou het handig zijn
om te weten
Gaarne nader verklaard.
Waar leest u dat?
Over verdachtmakingen gesproken, DIA, dan maak je je daar zelf ook schuldig aan. Je verwijt De Banier nogal iets en als daar om onderbouwing wordt gevraagd, moet je eerst in het fonds duiken. Ik verwacht dat je dan zo meerdere titels uit je mouw kunt schudden.-DIA- schreef:Ik zal eens in het fonds van de Banier duiken.
moeten afwijzen.
Doe ik bewust niet,Bona Fide schreef:Over verdachtmakingen gesproken, DIA, dan maak je je daar zelf ook schuldig aan. Je verwijt De Banier nogal iets en als daar om onderbouwing wordt gevraagd, moet je eerst in het fonds duiken. Ik verwacht dat je dan zo meerdere titels uit je mouw kunt schudden.-DIA- schreef:Ik zal eens in het fonds van de Banier duiken.
moeten afwijzen.
mag ik eerst weten of er reden is om me te moeten blijven schamen.
Anders haalt het ene woord het andere weer uit.
Weer objectief en eerlijk.
Bovendien is De Banier in 2008 overgenomen door ErdeeMediaGroep en daarmee is ook de koers weer vastgelegd: zich richten op de hele breedte van de gereformeerde gezindte, het geheel van de RD-lezers, zeg maar.Bona Fide schreef:Over verdachtmakingen gesproken, DIA, dan maak je je daar zelf ook schuldig aan. Je verwijt De Banier nogal iets en als daar om onderbouwing wordt gevraagd, moet je eerst in het fonds duiken. Ik verwacht dat je dan zo meerdere titels uit je mouw kunt schudden.-DIA- schreef:Ik zal eens in het fonds van de Banier duiken.
moeten afwijzen.
@DIA, je suggereerde dat er met een boek dat bij De Banier verschijnt, geknoeid zou zijn. Daarmee blameer je De Banier. Dat lijkt me nogal duidelijk.
-
Je moet je schamen omdat je eerst een reformatorische uitgeverij zomaar afschrijft, wanneer er om onderbouwing wordt gevraagd draai je er omheen en moet je eerst 'in het fonds van de Banier duiken'.
Huh? Wat heeft het ene met het andere te maken?-DIA- schreef:Doe ik bewust niet,Bona Fide schreef:Over verdachtmakingen gesproken, DIA, dan maak je je daar zelf ook schuldig aan. Je verwijt De Banier nogal iets en als daar om onderbouwing wordt gevraagd, moet je eerst in het fonds duiken. Ik verwacht dat je dan zo meerdere titels uit je mouw kunt schudden.-DIA- schreef:Ik zal eens in het fonds van de Banier duiken.
moeten afwijzen.
mag ik eerst weten of er reden is om me te moeten blijven schamen.
Anders haalt het ene woord het andere weer uit.
Weer objectief en eerlijk.
1. Ik heb je hiervoor 'verdedigd' door zelfs aan te geven dat jij niet gezegd hebt dat De Banier knoeit met teksten.
2. Daarnaast vraag ik jou om onderbouwing van jouw betichting van dat De Banier niet meer is wat het was. Ga daar s.v.p. dan nu op in.
En inderdaad, ik probeer objectief en eerlijk te zijn.
Citaat graag, ik ben het me niet bewust.Afgewezen schreef:Bovendien is De Banier in 2008 overgenomen door ErdeeMediaGroep en daarmee is ook de koers weer vastgelegd: zich richten op de hele breedte van de gereformeerde gezindte, het geheel van de RD-lezers, zeg maar.Bona Fide schreef:Over verdachtmakingen gesproken, DIA, dan maak je je daar zelf ook schuldig aan. Je verwijt De Banier nogal iets en als daar om onderbouwing wordt gevraagd, moet je eerst in het fonds duiken. Ik verwacht dat je dan zo meerdere titels uit je mouw kunt schudden.-DIA- schreef:Ik zal eens in het fonds van de Banier duiken.
moeten afwijzen.
@DIA, je suggereerde dat er met een boek dat bij De Banier verschijnt, geknoeid zou zijn. Daarmee blameer je De Banier. Dat lijkt me nogal duidelijk.
-DIA- schreef:Citaat graag, ik ben het me niet bewust.
Je zegt het net niet, inderdaad. Maar je komt er gevaarlijk dicht bij.-DIA- schreef:Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,huisman schreef:Doel je daarmee ook op dit boek van ds. C. Smits?

Nee, dat was een reactie op bovenstaande, over De Tarweakker, lees het verband maar.Afgewezen schreef:-DIA- schreef:Citaat graag, ik ben het me niet bewust.Je zegt het net niet, inderdaad. Maar je komt er gevaarlijk dicht bij.-DIA- schreef:Vanzelf niet, tenzij dat er 'geknoeid' zou zijn met de tekst,huisman schreef:Doel je daarmee ook op dit boek van ds. C. Smits?
@ DIA: eigenlijk wacht iedereen hier nu op de antwoord van de vraag: wat is er mis met (de koers van) de Banier?