Ja, @huisman wil slechts 0.50 euro per gelopen kilometer betalen. Aangezien de boeken 300 euro bij elkander kosten, is dat 600 km lopen.Chrisje72 schreef:600 km???
Verwachte boeken theologie
Re: Verwachte boeken theologie
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ah zo! Nee, dan kan je er beter meer sponsors bijhalen. Een marathon is maar iets meer dan 42 km.
Ik wacht je bod af...Chrisje72 schreef:ah zo! Nee, dan kan je er beter meer sponsors bijhalen. Een marathon is maar iets meer dan 42 km.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik ben heel erg benieuwd naar dit boek.

helma schreef:Ik ben heel erg benieuwd naar dit boek.
Ik ook ... en naar een vertaling.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Kunnen de afbeeldingen niet een tikje kleiner?huisman schreef:helma schreef:Ik ben heel erg benieuwd naar dit boek.
Ik ook ... en naar een vertaling.
dennis schreef:Kunnen de afbeeldingen niet een tikje kleiner?

Zo beter?
VEEL BETER.Tiberius schreef:dennis schreef:Kunnen de afbeeldingen niet een tikje kleiner?
Zo beter?

4 kerken in Veenendaal herdenken hun 100 jarig bestaan. Zij hebben alle 4 dezelfde oorsprong.
Namelijk de GG (Adventkerk) CGK (Pniëlkerk) GGiN (Beatrixstraat) GGiN bv (Fluiterstraat). Mijn voorstel; een gezamelijke herdenkingsdienst met daarna een onthulling van een standbeeld van ds R. Kok.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Mijn voorstel; een gezamelijke herdenkingsdienst met daarna een onthulling van een standbeeld van ds R. Kok.

Luther schreef:huisman schreef:Mijn voorstel; een gezamelijke herdenkingsdienst met daarna een onthulling van een standbeeld van ds R. Kok.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch is het bizar; want 3 van de 4 herdenken onterecht vind ik.
Op het moment dat je je afscheidt en opnieuw begint onder een andere naam begin je bij 0.
Jammer trouwens dat de Joh. Calvijnschool niet meer de Kokse school heet .
Och, dan heb je vaker feest. In 1977 vierde een kerkverband in Gouda het 70-jarig bestaan en in 1978 het 25-jarig.helma schreef:
Op het moment dat je je afscheidt en opnieuw begint onder een andere naam begin je bij 0.
Precies, en in 2007 werd het 100-jarig bestaan gevierd. Terwijl de gemeente aan het Stationsplein het als enige rechtmatig mocht doen maar er het minst aandacht aan schonk. Wat een toestand allemaal.refo schreef:Och, dan heb je vaker feest. In 1977 vierde een kerkverband in Gouda het 70-jarig bestaan en in 1978 het 25-jarig.helma schreef:
Dus dit boek is terecht? De GG bestaat echt 100 jaar, toch?helma schreef:Luther schreef:huisman schreef:Mijn voorstel; een gezamelijke herdenkingsdienst met daarna een onthulling van een standbeeld van ds R. Kok.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer trouwens dat de Joh. Calvijnschool niet meer de Kokse school heet .
huisman schreef: Mijn voorstel; een gezamelijke herdenkingsdienst met daarna een onthulling van een standbeeld van ds R. Kok.

Doe niet zo raar joh.
ja, de Ger. Gem bestaat 100 jaarAnker schreef:Dus dit boek is terecht? De GG bestaat echt 100 jaar, toch?