huisman schreef:@Anker mooi boek !

huisman schreef:@Anker mooi boek !
Anker schreef:huisman schreef:@Anker mooi boek !
Heb ik al gelezen en herlezen...
Ik heb hem allang. Twee jaar ofzo?huisman schreef:Anker schreef:huisman schreef:@Anker mooi boek !
Is hij niet nieuw dan ?
Oké hij staat bij de banier bij nieuwe boeken. Zal dan wel een herdruk zijn. Ik denk dat huisman zijn vrouw eens lief aan gaat kijken misschien mag ik hem dan kopen.Anker schreef:Ik heb hem allang. Twee jaar ofzo?huisman schreef:Anker schreef:huisman schreef:@Anker mooi boek !
Is hij niet nieuw dan ?
En mevrouw Huisman trapt daar altijd in?huisman schreef:
Oké hij staat bij de banier bij nieuwe boeken. Zal dan wel een herdruk zijn. Ik denk dat huisman zijn vrouw eens lief aan gaat kijken misschien mag ik hem dan kopen.
Haha, ik ben bang dat Huize Huisman dan echt boekenkasten tekort gaat komenMara schreef: Doe als mijn pa, koop een mooi boek voor haar en neem meteen voor jezelf dit boek mee.
In dat geval zul je moeten uitwijken naar de e readerhelma schreef:Haha, ik ben bang dat Huize Huisman dan echt boekenkasten tekort gaat komenMara schreef: Doe als mijn pa, koop een mooi boek voor haar en neem meteen voor jezelf dit boek mee.
Dat behoort tot de mogelijkheden, maar niet iedere vrouw is blij met zo'n kado!helma schreef:Je kan het ook je vrouw nog kado doen en als zij het uit heeft kan jij het ook lezen
refo schreef:Als je dat in een kwartier uitleest zou ik het maar ergens lenen.
Of staande aan het aanrecht tot je nemen.
Dat geeft toch niet? Dan bouw je gewoon wat bij.helma schreef:Haha, ik ben bang dat Huize Huisman dan echt boekenkasten tekort gaat komenMara schreef: Doe als mijn pa, koop een mooi boek voor haar en neem meteen voor jezelf dit boek mee.
Bij welke boekhandel kan er ingeschreven worden?caprice schreef:Je kunt nu intekenen voor een heruitgave van de 'Christelijke Huishouding" van ds. Petrus Wittewrongel. Deze zal verschijnen in een serie van 5 delen, elk ongeveer 600 bladzijden, en het eerste deel verschijnt D.V. in mei 2013. De intekenprijs is slechts 199 euro, 39,80 euro per deel. Het intekenvoordeel is 50 euro op de hele serie.