refo schreef:Waarom zit er eigenlijk een mogelijkheid op dit forum om iemand als vijand te bestempelen.
Bepaald niet christelijk zo'n mogelijkheid.

refo schreef:Waarom zit er eigenlijk een mogelijkheid op dit forum om iemand als vijand te bestempelen.
Tuurlijk moet je iemand als vijand kunnen bestempelen. Als je hem vervolgens maar liefhebtTiberius schreef:refo schreef:Waarom zit er eigenlijk een mogelijkheid op dit forum om iemand als vijand te bestempelen.
Bepaald niet christelijk zo'n mogelijkheid.Hoezo zou dat niet christelijk zijn?
Volgens mij is dit een of andere standaard. Ik kom eders formus tegen die vrijwel precies eender van opbouw zijn als deze. Vandaar dat ik denk dat dit een soort standaardforum is, die naar believen aangepast kan worden....?refo schreef:Waarom zit er eigenlijk een mogelijkheid op dit forum om iemand als vijand te bestempelen.
Als je een gebruiker als vijand toevoegt worden zijn of haar berichten verborgen. Let er wel op dat je beheerders en moderators niet als vijand kan toevoegen en dat privéberichten van vijanden niet verborgen worden.
Volgens mij heeft dat te maken met de schuine strepen...Afgewezen schreef:Merkwaardig: in de weergave van de posts zijn voor mij de 'v' en de 'w' slechter afgebeeld dan de overige letters.
Dat beleid is er niet. Wat zou het voordeel zijn van zo'n bezemactie?MoesTuin schreef:Een vraagje
Het Forum kent vele leden
Maar gaat er weleens de bezem door als mensen bijvoorbeeld lid zijn al een jaar, maar een jaar niet meer geweest zijn dat ze dan geschrapt worden.
Of concreet de vraag
Is er hier ook een beleid in of niet?
Gewoon even benieuwd omdat ik me dat me zelf zat af te vragen.....
MoesTuin
Een lager leden aantal wellicht?Zita schreef:Dat beleid is er niet. Wat zou het voordeel zijn van zo'n bezemactie?MoesTuin schreef:Een vraagje
Het Forum kent vele leden
Maar gaat er weleens de bezem door als mensen bijvoorbeeld lid zijn al een jaar, maar een jaar niet meer geweest zijn dat ze dan geschrapt worden.
Of concreet de vraag
Is er hier ook een beleid in of niet?
Gewoon even benieuwd omdat ik me dat me zelf zat af te vragen.....
MoesTuin
Waarschijnlijk heb je bij instellingen staan dat je 'verbogen' wilt blijven. Dan komt je naam niet benedenaan te staan en je wordt als 'offline' aangemerkt.-DIA- schreef:Waarom...?
Is het mogelijk door deze of gene wetenschappelijk te verklaren waarom of er links in beeld,
onder mijn nickmame, zo stellig en in een hoge mate van verzekerdheid staat: OFFLINE...
Nota bene met rode letters!
En... Het lijkt een leugen!? Hoe zit dat?
Wellicht een domme vraag, maar ik dacht zo na jaren van vragen en onzekerheid omtrent
deze zaak, ik stel hem maar.
Bedankt voor het heldere en klare antwoord. Maar ik geloof nietPosthoorn schreef:Waarschijnlijk heb je bij instellingen staan dat je 'verbogen' wilt blijven. Dan komt je naam niet benedenaan te staan en je wordt als 'offline' aangemerkt.-DIA- schreef:Waarom...?
Is het mogelijk door deze of gene wetenschappelijk te verklaren waarom of er links in beeld,
onder mijn nickmame, zo stellig en in een hoge mate van verzekerdheid staat: OFFLINE...
Nota bene met rode letters!
En... Het lijkt een leugen!? Hoe zit dat?
Wellicht een domme vraag, maar ik dacht zo na jaren van vragen en onzekerheid omtrent
deze zaak, ik stel hem maar.
Gebruikerspaneel --> Foruminstellingen --> Verborgen blijven als ik online ben: ja/nee.
Bij dat laatste heb je waarschijnlijk ja aangevinkt.