Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
- Ds. M. Karens van Werkendam voor de 10e keer bedankt heeft voor Rotterdam-Centrum en dit zijn 229ste beroep was sinds hij in Werkendam staat (bron: Dominees.nl)
- Er nu vanaf 30 augustus 2011 tot en met heden 109 beroepen zijn uitgebracht in de Ger. Gem, waarvan er 1 is aangenomen (ds. E. Hakvoort naar Norwich), er voor 96 beroepen is bedankt en er nog een aantal beroepen lopen.
- Hieruit wederom bevestigd wordt dat de najaarstijd niet 'de meest vruchtbare' periode is om te beroepen binnen dat kerkverband.
- Je wel eens bedroefd wordt dat dit zo toegaat. De Heere wordt, met diepe eerbied gesproken, toch rond ieder beroep, aangelopen. Er dan zo weinig gebeden, o wat diep ernstig toch, verhoord worden. Wel gehoord, want HIJ hoort het gebed desgenen die gans ontbloot is...
- Er nu vanaf 30 augustus 2011 tot en met heden 109 beroepen zijn uitgebracht in de Ger. Gem, waarvan er 1 is aangenomen (ds. E. Hakvoort naar Norwich), er voor 96 beroepen is bedankt en er nog een aantal beroepen lopen.
- Hieruit wederom bevestigd wordt dat de najaarstijd niet 'de meest vruchtbare' periode is om te beroepen binnen dat kerkverband.
- Je wel eens bedroefd wordt dat dit zo toegaat. De Heere wordt, met diepe eerbied gesproken, toch rond ieder beroep, aangelopen. Er dan zo weinig gebeden, o wat diep ernstig toch, verhoord worden. Wel gehoord, want HIJ hoort het gebed desgenen die gans ontbloot is...
- Johann Gottfried Walther
Ik jullie een gezegend nieuwjaar wens,
en een gezegende zondag.
en een gezegende zondag.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
... ik geloof dat ik toch niet zoveel heb met oudejaarsavond. Misschien ga ik toch maar gewoon naar bed.
helma schreef:dochter komt thuis van haar werk met nog 80 oliebollen....
was toch wel een goed idee van me om dit jaar niets te bakken; er komt vanzelf van alles binnen.
70 want wij hebben net 10 van haar gekregen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Aan allen Gods zegen in het nieuwe jaar toegewenst!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
..wij gistermiddag een kerkdienst hadden met een hoog gehalte aan RF'ers.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
altijd toch?huisman schreef:..wij gistermiddag een kerkdienst hadden met een hoog gehalte aan RF'ers.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ja, maar nu was het extreemMarthaMartha schreef:altijd toch?huisman schreef:..wij gistermiddag een kerkdienst hadden met een hoog gehalte aan RF'ers.

........ en geen rechtvaardigmakinghuisman schreef:Ja, maar nu was het extreemMarthaMartha schreef:altijd toch?huisman schreef:..wij gistermiddag een kerkdienst hadden met een hoog gehalte aan RF'ers.(Wel erg de moeite waard trouwens, een preek over zondag 23, de rechtvaardiging)
- JolandaOudshoorn
Ik het nieuwe jaar ziek ben begonnen?? Gisteren de hele dag in bed gelegen en geslapen, nu wel weer beneden, maar erg brak. Gelukkig hebben de kinderen nog vakantie!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Beterschap!!JolandaOudshoorn schreef:Ik het nieuwe jaar ziek ben begonnen?? Gisteren de hele dag in bed gelegen en geslapen, nu wel weer beneden, maar erg brak. Gelukkig hebben de kinderen nog vakantie!
Er is er weer één bijgekomen Claus. Ds. Hofman naar Dordrecht.claus schreef:- Ds. M. Karens van Werkendam voor de 10e keer bedankt heeft voor Rotterdam-Centrum en dit zijn 229ste beroep was sinds hij in Werkendam staat (bron: Dominees.nl)
Als een dominee niet gaat, wil niet zeggen dat er niet of te weinig gebeden is. In de gemeentes waar die dominee nu staat is misschien wel zeker zoveel gebeden of hij mag blijven. Daar moet je maar van afblijven.
Inderdaad!Auto schreef:........ en geen rechtvaardigmakinghuisman schreef:Ja, maar nu was het extreemMarthaMartha schreef:altijd toch?huisman schreef:..wij gistermiddag een kerkdienst hadden met een hoog gehalte aan RF'ers.(Wel erg de moeite waard trouwens, een preek over zondag 23, de rechtvaardiging)
Maar ik wenste wel dat er nog meer RF'ers hadden gezeten!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wij zaten gewoon in onze eigen gemeente, waar ik op de zondag behoor te zijn.Luther schreef:Maar ik wenste wel dat er nog meer RF'ers hadden gezeten!
Mister schreef:Wij zaten gewoon in onze eigen gemeente, waar ik op de zondag behoor te zijn.Luther schreef:Maar ik wenste wel dat er nog meer RF'ers hadden gezeten!