Zelfgemaakt of 'uit' eten geweest?*girly* schreef:Bierkip! En het was me toch lekker! Het leek me eerst maar niks, maar het was fantastisch!
Ben nieuwsgierig naar het recept.
Zelfgemaakt of 'uit' eten geweest?*girly* schreef:Bierkip! En het was me toch lekker! Het leek me eerst maar niks, maar het was fantastisch!
Lassie schreef:Pot luck.
Mister schreef:Lassie schreef:Pot luck.
Aha, weer wat geleerd!Lassie schreef:Mister schreef:Lassie schreef:Pot luck.
Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten (vaak zelf bereid) deelt met alle andere aanwezige gasten. Potlucks zijn vooral in de Verenigde Staten populair bij bijeenkomsten van kerkgroepen en andere verenigingen.
MarthaMartha schreef:friet en kroket en frikandel
oké, ik beken, ook een frikandel.....Democritus schreef:MarthaMartha schreef:friet en kroket en frikandel
MarthaMartha schreef:oké, ik beken, ook een frikandel.....Democritus schreef:MarthaMartha schreef:friet en kroket en frikandel
uuh.. ikke????helma schreef:![]()
wie had het nou pas over een buikje wat niet weg wilde.....
Leuk!! mijn man bakt elke zaterdagavond krentenbrood.PvS schreef:Zelfgebakken suikerbrood voor morgenochtend...bijna klaar.
wat leuk! hoe doe je dat?PvS schreef:Zelfgebakken suikerbrood voor morgenochtend...bijna klaar.
Respect!helma schreef:Leuk!! mijn man bakt elke zaterdagavond krentenbrood.PvS schreef:Zelfgebakken suikerbrood voor morgenochtend...bijna klaar.