Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Pizza..hij rook zoooooooooo lekker, helaas was de smaak veel minder... 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gisteren bietenschotel met room. Vandaag kip-hawaii omdat ik dinsdag pasta wilde maken, blind een pot saus pakte en open trok in de volle overtuiging dat het een pot pastasaus was..... wat dus niet zo was
En vandaag weer een nieuw groentepakket, de nog onbekende inhoud daarvan bepaalt het menu voor de dagen er na 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Neeltje Jans
Boontjes, texasburgers, en ik hoop dat het nog droog wordt om (nieuwe) aardappelen te halen.
Neeltje Jans, moeder van 4
het hangt helemaal van het weer af, als t ff droog gaat worden, gaan we om groenten, en anders ga ik gewoon maar lekker pannenkoeken bakken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Die heb ik gisteren nog even uit de tuin getrokken.Neeltje Jans schreef:Boontjes, texasburgers, en ik hoop dat het nog droog wordt om (nieuwe) aardappelen te halen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Neeltje Jans
hm... daar kan ik alleen maar dahiaknollen uittrekkenJolandaOudshoorn schreef:Die heb ik gisteren nog even uit de tuin getrokken.Neeltje Jans schreef:Boontjes, texasburgers, en ik hoop dat het nog droog wordt om (nieuwe) aardappelen te halen.

Neeltje Jans, moeder van 4
Zusjelief mocht kiezen, en af en toe is ze nog net een kleuter: patat met saté en sla.
Pannenkoeken...op verzoek 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vandaag: sla, kippenpoten in braadzak, aardappels en als toetje vlaflip.
m'n zusje kwam langs met de auto.. en moest nog boodschappen doen, handig;)henriët schreef:het hangt helemaal van het weer af, als t ff droog gaat worden, gaan we om groenten, en anders ga ik gewoon maar lekker pannenkoeken bakken.
Zodoende aten we worteltjes, aardappelen en een tartaartje. Gewoon simpel, maar lekker en kan onze kleine honnepon ook met de pot mee-eten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nasi en bami met sate
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
henriët schreef:m'n zusje kwam langs met de auto.. en moest nog boodschappen doen, handig;)henriët schreef:het hangt helemaal van het weer af, als t ff droog gaat worden, gaan we om groenten, en anders ga ik gewoon maar lekker pannenkoeken bakken.
Zodoende aten we worteltjes, aardappelen en een tartaartje. Gewoon simpel, maar lekker en kan onze kleine honnepon ook met de pot mee-eten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
7 maanden, maar ik maal het eten voor haar hoor.Orchidee schreef:henriët schreef:m'n zusje kwam langs met de auto.. en moest nog boodschappen doen, handig;)henriët schreef:het hangt helemaal van het weer af, als t ff droog gaat worden, gaan we om groenten, en anders ga ik gewoon maar lekker pannenkoeken bakken.
Zodoende aten we worteltjes, aardappelen en een tartaartje. Gewoon simpel, maar lekker en kan onze kleine honnepon ook met de pot mee-eten.Hoe oud is jullie honnepon
zuurkoolstamppot, ´t was er weer voor...
drijfnat geregend op weg naar huis

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:zuurkoolstamppot, ´t was er weer voor...
Hééerlijk. Alleen eten wij het nooit

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)