En het werkt echt? En het vliegt er daarna niet gelijk weer aan?vlinder schreef:Vis en tartaar/biefstuk kun je heel makkelijk klaarmaken zoals op een steengrill. Zout op de bodem strooien en je vlees omdraaien. Het wordt niet vet en bakt ook niet aan.
De eieren eet ik verschillend: gekookt, gebakken, als omelet, roerei. En het is inderdaad veel, ik eet ook niet alle eieren omdat ik erg van mijn kransslagaders hou. Zo heb ik vandaag een ei en een sinaasappel ingeruild voor een heerlijke perzik.
En je kunt de magere yoghurt ook ruilen voor vruchtenyoghurt van optimel. Wel kijken of je ongeveer dezelfde koolhydraten en caloriën hebt. In de zomer is dit een heerlijk dieet. En nu we het vaker hebben gedaan weet je ook wat je soms kunt inruilen. Zo hebben we voor deze week een keer kipfilet op het menu staan omdat de vriezer leeg moet voor de vakantie. Klein stukje, lekker grillen in de oven. Of zalmfilet of tonijnsteak. Heerlijk!
Ik heb nooit gelijnd, nooit nodig geweest, maar de laatste maanden word ik steeds dikker. Dus er mag best wat af, maar ik ben eigenlijk bang voor diëten, bang dat je een vicieuse cirkel in gaat.