Maar een goede aardappel, en dat zijn er maar een paar soorten, is niet saai en smakeloos!
En qua tijd, wat is nou 5 en 20 minuten tijd op een hele dag

Ik vind gekookte aardappels gewoon niet zo veel aan. Daar valt niet over te twistenOrchidee schreef:Jij moet het allemaal zelf weten hoor Marnix![]()
Maar een goede aardappel, en dat zijn er maar een paar soorten, is niet saai en smakeloos!
En qua tijd, wat is nou 5 en 20 minuten tijd op een hele dag
10 minuten schillen voor 2 personen???Marnix schreef:Ik vind gekookte aardappels gewoon niet zo veel aan. Daar valt niet over te twistenOrchidee schreef:Jij moet het allemaal zelf weten hoor Marnix![]()
En qua tijd, wat is nou 5 en 20 minuten tijd op een hele dagEn als je aardappels moet schillen (voor mij toch 10 minuten), koken (20 minuten) en bakken (10 minuten) wordt het een beetje veel van het goede, met een full time baan en drukke avonden op de agenda
Het is een man hoor....JolandaOudshoorn schreef:10 minuten schillen voor 2 personen???Marnix schreef:Ik vind gekookte aardappels gewoon niet zo veel aan. Daar valt niet over te twistenOrchidee schreef:Jij moet het allemaal zelf weten hoor Marnix![]()
En qua tijd, wat is nou 5 en 20 minuten tijd op een hele dagEn als je aardappels moet schillen (voor mij toch 10 minuten), koken (20 minuten) en bakken (10 minuten) wordt het een beetje veel van het goede, met een full time baan en drukke avonden op de agenda
en onder het koken kan je gewoon andere dingen doen!
Jij moet nodig eens gaan leren multitasken!
Ze zijn GEKOOKT. Dat betekent dat er aan gewerkt is. En arbeid kost geld.Mara schreef:Net naar de middenstand geweest. Die wil ik ook graag in stand houden![]()
Bij de groentenman, 1 kilo gekookte bietjes (dat doe ik eigenlijk nooit, want zij koken ze veel te gaar) ik had niets anders nodig, 4.30 zei het meisje.![]()
Klopt dat ? Jazeker, ze kosten 2 euro per pond.![]()
Ik geloof dat ik Jolanda's voorbeeld maar ga volgen.
Ja daar betaal je 5 euro voor een pondhenriët schreef:moet je eens naar een biologische winkel gaan...
precies weet ik t ook niet, maar iig heel veel:)Orchidee schreef:Ja daar betaal je 5 euro voor een pondhenriët schreef:moet je eens naar een biologische winkel gaan...
Kroten koken kost dus volgens jou pakweg 2 euro ??refo schreef:Ze zijn GEKOOKT. Dat betekent dat er aan gewerkt is. En arbeid kost geld.Mara schreef:Net naar de middenstand geweest. Die wil ik ook graag in stand houden![]()
Bij de groentenman, 1 kilo gekookte bietjes (dat doe ik eigenlijk nooit, want zij koken ze veel te gaar) ik had niets anders nodig, 4.30 zei het meisje.![]()
Klopt dat ? Jazeker, ze kosten 2 euro per pond.![]()
Ik geloof dat ik Jolanda's voorbeeld maar ga volgen.
In Jolanda's tuin groeien ook geen gekookte kroten.
Morgen mag ik mijn pakket ophalen. We hebben op het werk een biologische cateraar en die hebben nu een actie via het bedrijf dat groenten enzo levert, dat je iedere week een biologisch groente / fruitpakket krijgt voor een schappelijke prijs, en die wordt dan op het werk afgeleverd!!!henriët schreef:moet je eens naar een biologische winkel gaan...
Dat weet ik wel. Het gaar er om dat ik na werktijd (we werken allebei fulltime) nog heel uitgebreid ga koken, zeker niet als het aardappels zijnJolandaOudshoorn schreef:10 minuten schillen voor 2 personen???Marnix schreef:Ik vind gekookte aardappels gewoon niet zo veel aan. Daar valt niet over te twistenOrchidee schreef:Jij moet het allemaal zelf weten hoor Marnix![]()
en onder het koken kan je gewoon andere dingen doen!
Jij moet nodig eens gaan leren multitasken!
DealLassie schreef:Dan moet je hier eens aardappelen komen eten...... je eet je vingers er bij op.![]()
Ik ben ook niet zo van de gekookte aardappelen.