Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Vandaag shoarma met 4 mee-eters!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Jij hebt vanavond geen last van muggen in huisvlinder schreef:Vandaag shoarma met 4 mee-eters!

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gezien het feit dat ik gisteren op moederdag niet thuis was is de keuken vanavond voor mij.
Het wordt zelfgemaakte nasi met stukken kipfilet in satesaus.
Het wordt zelfgemaakte nasi met stukken kipfilet in satesaus.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gister een fruitdagje gehad omdat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...
Vandaag rijst met chicken to night met champignons en paprika als vleesvervangers.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nooit geweten dat ik van een fruitdagje dikker zou worden. Het is toch allemaal vocht wat je binnenkrijgt?vlinder schreef:Gister een fruitdagje gehad omdat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...Vandaag rijst met chicken to night met champignons en paprika als vleesvervangers.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik ben ook `confused`albion schreef:Nooit geweten dat ik van een fruitdagje dikker zou worden. Het is toch allemaal vocht wat je binnenkrijgt?vlinder schreef:Gister een fruitdagje gehad omdat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...Vandaag rijst met chicken to night met champignons en paprika als vleesvervangers.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Aardappel-tuinerwtjes stampot, vis uit de oven en rabarber-appelmoes
Ik weet, mijn Verlosser leeft
klinkt goed Jo!!
wij aten:
gekookte aardappels
zoete worteltjes
asperges (voor de liefhebbers)
gebakken pangiusfilet
jus met gebakken champignons
als toetje:
Griekse yoghurt met daarop walnoten en honing
erg lekker allemaal.
wij aten:
gekookte aardappels
zoete worteltjes
gebakken pangiusfilet
als toetje:
erg lekker allemaal.
- MarthaMartha
de fruitdag was het gevolg van een paar dagen "zusje vetmesten"... tenminste... zo lees ik het...Orchidee schreef:Ik ben ook `confused`albion schreef:Nooit geweten dat ik van een fruitdagje dikker zou worden. Het is toch allemaal vocht wat je binnenkrijgt?vlinder schreef:Gister een fruitdagje gehad omdat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...Vandaag rijst met chicken to night met champignons en paprika als vleesvervangers.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:de fruitdag was het gevolg van een paar dagen "zusje vetmesten"... tenminste... zo lees ik het...Orchidee schreef:Ik ben ook `confused`albion schreef:Nooit geweten dat ik van een fruitdagje dikker zou worden. Het is toch allemaal vocht wat je binnenkrijgt?vlinder schreef:Gister een fruitdagje gehad omdat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...Vandaag rijst met chicken to night met champignons en paprika als vleesvervangers.
Is omdat hier dan grammaticaal juist?
Nee, de zin had zo moeten zijn:albion schreef:Is omdat hier dan grammaticaal juist?
Gister een fruitdagje gehad nadat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...
Ander schreef:Nee, de zin had zo moeten zijn:albion schreef:Is omdat hier dan grammaticaal juist?
Gister een fruitdagje gehad nadat we mijn zusje wat in gewicht wilde laten toenemen, maar daarom zelf ook één en ander zijn aangekomen...

- oesterschelpje
Of voordat....Ander schreef:Nee, de zin had zo moeten zijn:albion schreef:Is omdat hier dan grammaticaal juist?

- JolandaOudshoorn
Wanneer komen jullie weer eens?? Het was vorig jaar (!) zo gezellighelma schreef:klinkt goed Jo!!
wij aten:
gekookte aardappels
zoete worteltjes
gebakken pangiusfilet
als toetje:
erg lekker allemaal.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ja klopt! We hebben het nog gememoreerd vorige week.JolandaOudshoorn schreef:Wanneer komen jullie weer eens?? Het was vorig jaar (!) zo gezellighelma schreef:klinkt goed Jo!!
wij aten:
gekookte aardappels
zoete worteltjes
gebakken pangiusfilet
als toetje:
erg lekker allemaal.
Het wordt inderdaad weer eens tijd voor een rijsttafel