Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Gekookte aardappelen
Gehaktbal
Groenten
Appelmoes
Gehaktbal
Groenten
Appelmoes
Vanavond?
Geen idee nog. We nemen de dienst van half 6, dus uur of 7 thuis.
Zal wel soep worden met een huzarensalade
Geen idee nog. We nemen de dienst van half 6, dus uur of 7 thuis.
Zal wel soep worden met een huzarensalade
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Het is kastenleegeettijd, dus we aten spinazielasagnette. Wat is die onbehoorlijk gruwelijk zout, zeg. Dat wordt vanavond een pot thee per persoon, in plaats van een halve pot.
Kipsnitzel
Gebakken aardappelgezichtjes (ik had geen aardappelen meer en had geen tijd meer om te kopen dus ff in de vriezer deze dingen tegen gekomen).
Erwtjes en worteltjes
Appelmoes
En als toetje: Aardbeien. Die zijn zoooo lekker.
Gebakken aardappelgezichtjes (ik had geen aardappelen meer en had geen tijd meer om te kopen dus ff in de vriezer deze dingen tegen gekomen).
Erwtjes en worteltjes
Appelmoes
En als toetje: Aardbeien. Die zijn zoooo lekker.
Maar nu nog niet...het zijn opgefokte waterballen met een smaakje eraanLassie schreef: En als toetje: Aardbeien. Die zijn zoooo lekker.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Maar nu nog niet...het zijn opgefokte waterballen met een smaakje eraanLassie schreef: En als toetje: Aardbeien. Die zijn zoooo lekker.

Wij hadden aardbeien in België gekocht. En die waren echt lekker.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gisteren asperges, vandaag macaroni op z'n Engels.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Pastasalade met vlinderpasta, ruccola, tonijn, stukjes witte kaas, ui en een olijf/oreganodressing. Jummie!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
tagliatella spinazie
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

...en nu heb ik buikpijn...mijn jaarlijkse McDonaldsbeproeving zit er weer op

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
huisman schreef:
...en nu heb ik buikpijn...mijn jaarlijkse McDonaldsbeproeving zit er weer op(de kinderen vonden het lekker)

Maar beterschap Huisman. Zo zie je dat je snel aan het 'normale' eten gewend bent.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
je had ook alleen een salade kunnen nemen Huisman, of een flesje 'jus'.Schemerlichtje schreef:huisman schreef:
...en nu heb ik buikpijn...mijn jaarlijkse McDonaldsbeproeving zit er weer op(de kinderen vonden het lekker)
![]()
Maar beterschap Huisman. Zo zie je dat je snel aan het 'normale' eten gewend bent.
Dus je hebt t jezelf aangedaan.
Wat geen beproeving hoefde te zijn, heb jij een beproeving laten worden

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat was idd een betere keus...maar ja het leek zo lekker op de foto....en ik had zo'n trek...McDonalds is aan mij niet besteed. Ik eet liever hier en doe dat dan ook regelmatig met mijn echtgenotehenriët schreef:je had ook alleen een salade kunnen nemen Huisman, of een flesje 'jus'.Schemerlichtje schreef:huisman schreef:
![]()
Dus je hebt t jezelf aangedaan.
Wat geen beproeving hoefde te zijn, heb jij een beproeving laten worden
http://www.degullepot.nl/
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
daar zijn wij ook een keer wezen eten en dat was super!!!huisman schreef:
Dat was idd een betere keus...maar ja het leek zo lekker op de foto....en ik had zo'n trek...McDonalds is aan mij niet besteed. Ik eet liever hier en doe dat dan ook regelmatig met mijn echtgenote
http://www.degullepot.nl/
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!