Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
hmmm Lekker Jolanda.
Wij eten vanavond: pannenkoeken en soep.
Wij eten vanavond: pannenkoeken en soep.
- Katharina van Bora
Vanavond: broccoli en aardappelskroketjes en stoofvlees in een suasje (staat nu heerlijk te pruttelen)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Zo even een lekker uitje snipperen en dan een stapel frikandellen de pan in.
Heerlijk frikandelletje speciaal of een broodje kroket met mosterd.
Heerlijk frikandelletje speciaal of een broodje kroket met mosterd.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Moet vloeibaar eten na bezoek kaakchirurg dus het werd Brinta....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
kliekjes 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk dat het al 40 jaar geleden is dat ik Brinta heb gegeten.Mariavt schreef:Moet vloeibaar eten na bezoek kaakchirurg dus het werd Brinta....
Lekker!
Ja vond ik ook, lekker warm niet te heet en niet zo dik als behangplaksel, k ga straks misschien nog een bordje maken, k heb trek en kan niet normaal eten....jvdg schreef:Ik denk dat het al 40 jaar geleden is dat ik Brinta heb gegeten.Mariavt schreef:Moet vloeibaar eten na bezoek kaakchirurg dus het werd Brinta....
Lekker!

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- oesterschelpje
Of maak een krachtig bouillionnetje, krijg je ook wat zout naar binnen.Mariavt schreef:Ja vond ik ook, lekker warm niet te heet en niet zo dik als behangplaksel, k ga straks misschien nog een bordje maken, k heb trek en kan niet normaal eten....jvdg schreef:Ik denk dat het al 40 jaar geleden is dat ik Brinta heb gegeten.Mariavt schreef:Moet vloeibaar eten na bezoek kaakchirurg dus het werd Brinta....
Lekker!

Bouillon heb ik daarnet al op ik loop de hele dag van allerlei vloeibaar spul te eten om maar iets op krachten te blijven, en als ik iets warms drink of eet (met een theelepel, verder wil mijn mond niet open) heb ik de minste pijn!oesterschelpje schreef:Of maak een krachtig bouillionnetje, krijg je ook wat zout naar binnen.Mariavt schreef:Ja vond ik ook, lekker warm niet te heet en niet zo dik als behangplaksel, k ga straks misschien nog een bordje maken, k heb trek en kan niet normaal eten....jvdg schreef:Ik denk dat het al 40 jaar geleden is dat ik Brinta heb gegeten.Mariavt schreef:Moet vloeibaar eten na bezoek kaakchirurg dus het werd Brinta....
Lekker!
- JolandaOudshoorn
Dochterlief werkt op school over het pannenkoekenhuis. En raad eens waar ze vanmiddag naar toe gaan?? En raad eens wie er mag rijden??

Ik weet, mijn Verlosser leeft
leuk!!!JolandaOudshoorn schreef:Dochterlief werkt op school over het pannenkoekenhuis. En raad eens waar ze vanmiddag naar toe gaan?? En raad eens wie er mag rijden??
![]()
![]()
![]()
gezelligheid
en eet smakelijk!
Maar wat eten de anderen dan? Of mag heel de fam mee?
Ik kook vandaag ook niet, we eten bij zusjelief.
Nog maar even van genieten zolang t kan..
En dan kan ik ipv koken voor de hartstichting gaan collecteren.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
We eten het als lunch. De kleinste blijft bij oma, zoonlief gaat op school overblijven. En manlief... tja... die moet gewoon werken!henriët schreef:leuk!!!JolandaOudshoorn schreef:Dochterlief werkt op school over het pannenkoekenhuis. En raad eens waar ze vanmiddag naar toe gaan?? En raad eens wie er mag rijden??
![]()
![]()
![]()
gezelligheid
en eet smakelijk!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat leuk, mijn zus heeft in de klasje zelf met de kids pannekoeken gebakken, d'r man is ook wezen helpen, nou die kids hadden de dag van hun leven.JolandaOudshoorn schreef:We eten het als lunch. De kleinste blijft bij oma, zoonlief gaat op school overblijven. En manlief... tja... die moet gewoon werken!henriët schreef:leuk!!!JolandaOudshoorn schreef:Dochterlief werkt op school over het pannenkoekenhuis. En raad eens waar ze vanmiddag naar toe gaan?? En raad eens wie er mag rijden??
![]()
![]()
![]()
gezelligheid
en eet smakelijk!
2 weken geleden hadden ze projectweek over boeken. M'n zus heeft het toen over de mooiste vis van de zee gedaan, hebben ze met z'n allen vissticks gegeten.. Die kids worden stiekem wel verwend hoor

Gisteren aten we gekookte aardappels, sla en een gehaktbal...als toetje had ik op verzoek, bitterkoekjesgriesmeel gemaakt, zegt 1 van m'n dochters na het eten, mam waarom zit er niet zo'n lekker "korstje" op?
Ik m'n best gedaan, en met huishoudfolie de schaaltjes afgedekt, ter voorkoming van "velvorming",de meeste mensen vinden dat "vies" willen ze een "velletje" op de pap
Ik m'n best gedaan, en met huishoudfolie de schaaltjes afgedekt, ter voorkoming van "velvorming",de meeste mensen vinden dat "vies" willen ze een "velletje" op de pap

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Hier eten we:
Zalm
Gekookte aardappelen
Sla