Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Pizza supreme voor mij en voor Rick Pizza hawaii
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Chicken Tandoori.
van die ronde dingen die tegenwoordig een ennetje méér hebben dan vroeger 

~~Soli Deo Gloria~~
Ik ruik zo nu en dan een vlaag stoofschotel langkomen. Zusjelief jammerde dat ze haricots verts uit blik lekkerder vindt dan knapperige verse sperziebonen (verder is ze overigens wel tamelijk normaal), en ik zag een potje met van die verweekte zurige groene dingen staan. En er zal wel friet bij komen, of aardappels.
En het toetje is zoals te doen gebruikelijk dat wat de rest van 't durp niet lust en dus vanmorgen met zo'n mooie rooie sticker bij de c1000 stond. Of yoghurt. Of kwark.
En het toetje is zoals te doen gebruikelijk dat wat de rest van 't durp niet lust en dus vanmorgen met zo'n mooie rooie sticker bij de c1000 stond. Of yoghurt. Of kwark.
Zita schreef:Ik ruik zo nu en dan een vlaag stoofschotel langkomen. Zusjelief jammerde dat ze haricots verts uit blik lekkerder vindt dan knapperige verse sperziebonen (verder is ze overigens wel tamelijk normaal), en ik zag een potje met van die verweekte zurige groene dingen staan. En er zal wel friet bij komen, of aardappels.

wij gaan zo hier eten: http://www.vismark.nl/ (op uitnodiging van m'n ouders)
Lassie schreef:wij gaan zo hier eten: http://www.vismark.nl/ (op uitnodiging van m'n ouders)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Bloemkool
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Spruitjestaart 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik ben even gestopt met spruitjes, ze zijn niet meer lekker, van de herfst/winter maar weerMarnix schreef:Spruitjestaart

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zalm in bladerdeeg, met broccoliroosjes, salade en aard kroketjes.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bloemkool en sla en schouderkarbonade..
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
kipsnitzel
gekookte aardappelen
rode bietjes
gekookte aardappelen
rode bietjes
- MarthaMartha
heerlijke spagetti,
sla met komkommer, tomaat, olijven, feta, olijfolie en pijnboompitten.
sla met komkommer, tomaat, olijven, feta, olijfolie en pijnboompitten.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
bloemkool met een groentesausje, notenrijst, kipstukjes met champignons.
Ik weet, mijn Verlosser leeft